dętki "kiełbasiane"

Data: 2011-05-24 20:27:07
Autor: biodarek
dętki "kiełbasiane"
W dniu 24.05.2011 13:23, Doxent pisze:
Tak się zastanawiam dlaczego nikt jeszcze nie wpadł na to by stworzyć
dętki w kształcie kiełbasy.

Nie będzie dobrze - powietrze w oponie nie mogłoby swobodnie przepływać w dętce. Zatem musiałoby obracać się razem z oponą. Takie koła cholernie trudno byłoby rozpędzić, a co dopiero zatrzymać.

--
biodarek

Data: 2011-05-25 08:11:51
Autor: bans
dętki "kiełbasiane"
W dniu 2011-05-24 20:27, biodarek pisze:

Nie będzie dobrze - powietrze w oponie nie mogłoby swobodnie przepływać
w dętce. Zatem musiałoby obracać się razem z oponą. Takie koła cholernie
trudno byłoby rozpędzić, a co dopiero zatrzymać.

Dosyć karkołomna koncepcja, w ogóle do mnie nie przemawia. Ach, te tony powietrza w dętce... ;)

--
bans

Data: 2011-05-25 11:16:30
Autor: Tomasso
dętki "kiełbasiane"
Użytkownik "bans" napisał:

Dosyć karkołomna koncepcja, w ogóle do mnie nie przemawia. Ach, te tony powietrza w dętce... ;)

Coś mi się zdaje, że bez prototypu ani rusz.

Kupię dziś dętkę w teskaczu i sprokuruje kiełbasę.

Data: 2011-05-25 11:20:40
Autor: bans
dętki "kiełbasiane"
W dniu 2011-05-25 11:16, Tomasso pisze:

Kupię dziś dętkę w teskaczu i sprokuruje kiełbasę.

A jak skleisz końce? Klej, zgrzewanie?

--
bans

Data: 2011-05-25 03:05:43
Autor: Piotrpo
dętki "kiełbasiane"
On 25 Maj, 11:20, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-25 11:16, Tomasso pisze:

> Kupi dzi d tk w teskaczu i sprokuruje kie bas .

A jak skleisz ko ce? Klej, zgrzewanie?
Zawinąć końce na klej + zabezpieczyć kawałkiem taśmy izolacyjnej, co
by się nie rozwijały pod ciśnieniem.

Data: 2011-05-25 12:58:28
Autor: Tomasso
dętki "kiełbasiane"
Użytkownik "bans" napisał:

A jak skleisz końce? Klej, zgrzewanie?

Chiński klej do łatek, bo mam go w nadmiarze - najpierw skleję na płask, a potem zawinę jak sakwę wodoodporną i zakleję z wierzchu łatą z nadmiaru materiału.

dętki "kiełbasiane"