dętki nie trzymają ciśnienia

Data: 2014-11-17 02:15:11
Autor: rightbent523
dętki nie trzymają ciśnienia
hej, dętki nie trzymają ciśnienia chociaż nie ma przebicia, po prostu po paru dniach z 3atm mam 1atm podobnie w obu kołach

wymieniałem detki już wiekokrotnie na rózne, zawsze tanie ok 10zł ale każda dętka tak nie trzyma ciśnienia

Ktoś sie spotkał z czymś takim?
Jakie są sposoby?

Data: 2014-11-17 03:35:16
Autor: Piotr Ratyński
W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 11:15:12 UTC+1 użytkownik rightb....@gmail.com napisał:
[...]

Onegdaj domowym sposobem na tzw. rzadką gumę podawało się do środka
dętki kwaśne mleko, teraz są preparaty w spreju, które oprócz tego
potrafią zatkać nawet niewielkie przebicie. Tyle tylko, że środek
droższy od takiej taniej dętki.

--
Piotr Ratyński

Data: 2014-11-17 12:37:50
Autor: mbut
W dniu 17.11.2014, 12:35, Piotr Ratyński pisze:
[...]

Nie kupujcie tanich dętek, no chyba, że jakaś firmowa.

Data: 2014-11-17 04:28:51
Autor: rightbent523
dętki nie trzymają ciśnienia
dodam, że to na pewno nie zaworek, dętki chociaż tanie to są z rożnych sklepów, w tym marketów sportowych...

może wode wleje do środka dętki?

Data: 2014-11-17 13:40:39
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2014-11-17 13:28, rightbent523@gmail.com pisze:
dodam, że to na pewno nie zaworek,

dętki chociaż tanie to są z rożnych sklepów, w tym marketów sportowych...

Moze to detki latexowe? Lekkie, ale porowate. Jesli nie wentyl (warto zrobic profilaktycznie probe slinowa) i nie detka lateksowa, to marna jakosc gumy. Tez kiedys tak mialem.

Data: 2014-11-18 09:11:10
Autor: coaster
[...]

Spirytus i hajda przez granice... ;-)
W temacie Polecam budzetowe detki z Decathlonu (shrader). Trzymaja wozduch jak ta lala.

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious

Data: 2014-11-18 11:36:46
Autor: PeJot
W dniu 2014-11-18 09:11, coaster pisze:

Trzymaja wozduch jak ta lala.

Ciekawe ile % precla rozumi w/w :>

--
P.Jankisz

Data: 2014-11-18 02:45:31
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 11:36:47 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
W dniu 2014-11-18 09:11, coaster pisze:

> Trzymaja wozduch jak ta lala.

Ciekawe ile % precla rozumi w/w :>

Tu dużo staruchów, więc może być spory %. Ja rozumi.

Data: 2014-11-18 11:27:39
Autor: masti
PeJot wrote:

W dniu 2014-11-18 09:11, coaster pisze:

Trzymaja wozduch jak ta lala.

Ciekawe ile % precla rozumi w/w :>

Всио пониали

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-11-18 05:39:22
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 12:27:53 UTC+1 użytkownik masti napisał:
PeJot wrote:

> Ciekawe ile % precla rozumi w/w :>

Всио пониали

<grammarnazi>
Всё поняли
</grammarnazi>

Data: 2014-11-18 16:26:12
Autor: masti

PeJot wrote:

> Ciekawe ile % precla rozumi w/w :>

Всио пониали

<grammarnazi>
Всё поняли
</grammarnazi>

Jawohl! --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-11-18 13:43:40
Autor: coaster
W dniu 2014-11-18 12:27, masti pisze:
PeJot wrote:

W dniu 2014-11-18 09:11, coaster pisze:

Trzymaja wozduch jak ta lala.

Ciekawe ile % precla rozumi w/w :>

Всио пониали

Молодцы!

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2014-11-17 07:27:11
Autor: rightbent523
dętki nie trzymają ciśnienia
sprawa jest otyle pilna że jeśliby padła pompka to po tygodniu koniec

Data: 2014-11-17 11:38:46
Autor: Marcin N
W dniu 2014-11-17 11:15, rightbent523@gmail.com pisze:
[...]

Też mam podobnie u siebie. Też chętnie poznam rozwiązanie.

--
MN

Data: 2014-11-17 12:30:32
Autor: 666
dętki nie trzymają ciśnienia
To może być sprawka dętki lub sprawka zaworka.
Ale żeby "po paru dniach", to się nie spotkałem (no chyba, że wadliwy zaworek).

-- -- -

Data: 2014-11-17 12:16:23
Autor: mbut
W dniu 17.11.2014, 11:15, rightbent523@gmail.com pisze:
[...]

Tak, to prawda, że nie trzymają powietrza, ale te tylko tanie. Guma w tych tanich przepuszcza powietrze na wskutek  złej technologii gumy. Guma ta jest zbyt rozrzedzona i powietrze wydostaje się przez jej powierzchnię. Natomiast w dętkach droższych zjawisko to nie występuje.

Data: 2014-11-17 12:42:11
Autor: Jacek Maciejewski
dętki nie trzymają ciśnienia
Dnia Mon, 17 Nov 2014 02:15:11 -0800 (PST), rightbent523@gmail.com
napisał(a):

Ktoś sie spotkał z czymś takim?
Nie
Jakie są sposoby?
Dokręcić/wymienić zaworek.

--
Jacek

Data: 2014-11-17 14:43:31
Autor: JDX
On 2014-11-17 11:15, rightbent523@gmail.com wrote:
[...]

No popatrz, a kupiłbyś straszliwie drogie markowe dętki po 20zł/sztuka i
nie byłoby zawracaniu dupy. :-D

Data: 2014-11-17 06:05:42
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 14:43:44 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
On 2014-11-17 11:15, rightbent523@gmail.com wrote:
> [...]
> każda dętka tak nie trzyma ciśnienia
No popatrz, a kupiłbyś straszliwie drogie markowe dętki po 20zł/sztuka i

18,50 lub 16,50 plus wysyłka :D

Data: 2014-11-17 15:35:21
Autor: Titus Atomicus
dętki nie trzymają ciśnienia
In article <6b64f12f-6e4c-4246-8d5d-41fe74c8fd1f@googlegroups.com>,
 rightbent523@gmail.com wrote:

[...]

A gdzie ty kupujesz detki po 10zl?
Moze w tym tkwi problem?
--
TA

Data: 2014-11-17 06:44:22
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 15:35:23 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

> hej, dętki nie trzymają ciśnienia chociaż nie ma przebicia, po prostu po paru > dniach z 3atm mam 1atm podobnie w obu kołach

No przecież pisał, "w różnych sklepach".

Data: 2014-11-17 18:39:05
Autor: Titus Atomicus
dętki nie trzymają ciśnienia
In article <2df0f201-0f62-4282-b794-f93fc87e06c1@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 15:35:23 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> Moze w tym tkwi problem?

No przecież pisał, "w różnych sklepach".

No, ale ja nie widzialem takich taniek detek. Poza najtanszymi w Decatlonie (tam sa nawet tansze - dwupak za 12 czy 14zl)
Normalna cena za detke to ok. 12-14zl - za jedna.
--
TA

dętki nie trzymają ciśnienia