dętki nie trzymają ciśnienia

Data: 2014-11-17 03:35:16
Autor: Piotr Ratyński
dętki nie trzymają ciśnienia
W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 11:15:12 UTC+1 użytkownik rightb....@gmail.com napisał:
hej, dętki nie trzymają ciśnienia chociaż nie ma przebicia, po prostu
po paru dniach z 3atm mam 1atm podobnie w obu kołach

wymieniałem detki już wiekokrotnie na rózne, zawsze tanie ok 10zł ale
każda dętka tak nie trzyma ciśnienia

Ktoś sie spotkał z czymś takim? Jakie są sposoby?

Onegdaj domowym sposobem na tzw. rzadką gumę podawało się do środka
dętki kwaśne mleko, teraz są preparaty w spreju, które oprócz tego
potrafią zatkać nawet niewielkie przebicie. Tyle tylko, że środek
droższy od takiej taniej dętki.

--
Piotr Ratyński

Data: 2014-11-17 12:37:50
Autor: mbut
W dniu 17.11.2014, 12:35, Piotr Ratyński pisze:
[...]

Nie kupujcie tanich dętek, no chyba, że jakaś firmowa.

dętki nie trzymają ciśnienia