dętki nie trzymaj± ci¶nienia

Data: 2014-11-17 14:43:31
Autor: JDX
dętki nie trzymaj± ci¶nienia
On 2014-11-17 11:15, rightbent523@gmail.com wrote:
hej, dętki nie trzymaj± ci¶nienia chociaż nie ma przebicia, po prostu
po paru dniach z 3atm mam 1atm podobnie w obu kołach

wymieniałem detki już wiekokrotnie na rózne, zawsze tanie ok 10zł ale
każda dętka tak nie trzyma ci¶nienia
No popatrz, a kupiłby¶ straszliwie drogie markowe dętki po 20zł/sztuka i
nie byłoby zawracaniu dupy. :-D

Data: 2014-11-17 06:05:42
Autor: rmikke
dętki nie trzymaj± ci¶nienia
W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 14:43:44 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
On 2014-11-17 11:15, rightbent523@gmail.com wrote:
> [...]
> każda dętka tak nie trzyma ci¶nienia
No popatrz, a kupiłby¶ straszliwie drogie markowe dętki po 20zł/sztuka i

18,50 lub 16,50 plus wysyłka :D

dętki nie trzymaj± ci¶nienia