dętki nie trzymaj± ci¶nienia

Data: 2014-11-17 15:35:21
Autor: Titus Atomicus
dętki nie trzymaj± ci¶nienia
In article <6b64f12f-6e4c-4246-8d5d-41fe74c8fd1f@googlegroups.com>,
 rightbent523@gmail.com wrote:

hej, dętki nie trzymaj± ci¶nienia chociaż nie ma przebicia, po prostu po paru dniach z 3atm mam 1atm podobnie w obu kołach

wymieniałem detki już wiekokrotnie na rózne, zawsze tanie ok 10zł ale każda dętka tak nie trzyma ci¶nienia

Kto¶ sie spotkał z czym¶ takim?
Jakie s± sposoby?

A gdzie ty kupujesz detki po 10zl?
Moze w tym tkwi problem?
--
TA

Data: 2014-11-17 06:44:22
Autor: rmikke
dętki nie trzymaj± ci¶nienia
W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 15:35:23 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

> hej, dętki nie trzymaj± ci¶nienia chociaż nie ma przebicia, po prostu po paru > dniach z 3atm mam 1atm podobnie w obu kołach

No przecież pisał, "w różnych sklepach".

Data: 2014-11-17 18:39:05
Autor: Titus Atomicus
dętki nie trzymaj± ci¶nienia
In article <2df0f201-0f62-4282-b794-f93fc87e06c1@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 15:35:23 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> Moze w tym tkwi problem?

No przecież pisał, "w różnych sklepach".

No, ale ja nie widzialem takich taniek detek. Poza najtanszymi w Decatlonie (tam sa nawet tansze - dwupak za 12 czy 14zl)
Normalna cena za detke to ok. 12-14zl - za jedna.
--
TA

dętki nie trzymaj± ci¶nienia