detki z Decathlonu

Data: 2011-09-21 15:39:36
Autor: Titus Atomicus
detki z Decathlonu
Witam,
Chodzi mi o te tanie detki Decathlonu co to je sprzedaja w cenie 5zl (czy moze 10) za pare. Czy one sa warte tyle, ile kosztuja? Bo chce do miejskiego kupic. Ktos tego uzywal?
TA

Data: 2011-09-21 15:53:37
Autor: Tomasso
detki z Decathlonu
Użytkownik napisał:

Ktos tego uzywal?

Ja toto mam w jednym kole, a dwie założyłem do roweru oddanego w prezencie - o ile wiem, są i mają się dobrze.

Data: 2011-09-21 16:17:13
Autor: ...::QRT::...
detki z Decathlonu
Dnia Wed, 21 Sep 2011 15:39:36 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

używam kilku i sa ok ale w jednym kole notorycznie po dluższym czasie
schodzi powietrze (po 2  tygodniach jest wyraznie mniej) a zaworek jest ok.

Data: 2011-09-21 18:03:10
Autor: zly
detki z Decathlonu
Dnia Wed, 21 Sep 2011 15:39:36 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Ktos tego uzywal?

Szosowych. Tylko takie kupuje. Nie widzę absolutnie żadnego powodu by
płacić kilka razy więcej za inne.

--
marcin

Data: 2011-09-21 18:51:10
Autor: Liwiusz
detki z Decathlonu
W dniu 2011-09-21 15:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

A to jakaś promocja czasowa?

--
Liwiusz

Data: 2011-09-22 01:05:59
Autor: Titus Atomicus
detki z Decathlonu
In article <j5d4lr$11d$1@news.onet.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Chodzi mi o te tanie detki Decathlonu co to je sprzedaja w cenie 5zl
> (czy moze 10) za pare. Czy one sa warte tyle, ile kosztuja? Bo chce do

A to jakaś promocja czasowa?

Nie. Maja to w stalej ofercie.

TA

Data: 2011-09-21 19:54:26
Autor: Kosu
detki z Decathlonu
On 2011-09-21 15:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Chodzi mi o te tanie detki Decathlonu co to je sprzedaja w cenie 5zl (czy moze 10) za pare. Czy one sa warte tyle, ile kosztuja? Bo chce do miejskiego kupic. Ktos tego uzywal?

Nie wiem jak to wygląda teraz, ale kupiłem je kilka lat temu i
generalnie bez szału.

Od nowości dość szybko schodziło z nich powietrze. Koła pompowałem do
3atm i po tygodniu było już ~2atm (przestawały puszczać około 1.5). Nie
wiem czy to kwestia zaworu czy gumy.

Tak czy siak dętki sparciały i rozkleiły się po niecałych 2 sezonach
(rower miejski, codzienna jazda do pracy/sklepu).

Generalnie najlepszymi dętkami, jakie miałem w życiu, były dorzucone do
roweru Cheng Shin (czyli Maxxis). Decathlon powinien zmienić swojego
chińskiego dostawcę :)

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-22 11:29:15
Autor: Coaster
detki z Decathlonu
On 9/21/11 7:54 PM, Kosu wrote:
On 2011-09-21 15:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
[...]

Marudzisz i uogolniasz. Tego lata kupilem w Decathlonie pakiet detek 700x19->23 b'Twin za 9.99:
<http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-2-700x19-22-presta-17930800/>
Po napompowaniu na srednio-twardy kamien - nawet nie musialem dopompowywac w ciagu dwoch miesiecy. Trzymaja jak zloto. Nie sadze, zeby guma byla od innego dostawcy niz w pozostalych tanich detakach.

--
PoZdR
"Brown's Law Of Tire Sizing:

Data: 2011-09-22 12:54:29
Autor: Kosu
detki z Decathlonu
On 2011-09-22 11:29, Coaster wrote:
Marudzisz i uogolniasz. <http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-2-700x19-22-presta-17930800/>
Po napompowaniu na srednio-twardy kamien - nawet nie musialem

Nie uogólniam tylko - podobnie jak wszyscy w wątku - podaję swoje
doświadczenia :).

Tego lata kupilem w Decathlonie pakiet detek
700x19->23 b'Twin za 9.99:

Poza tym istnieje spore prawdopodobieństwo, że dętki szosowe są wykonane
lepiej niż MTB.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-22 15:24:07
Autor: Coaster
detki z Decathlonu
On 9/22/11 12:54 PM, Kosu wrote:
On 2011-09-22 11:29, Coaster wrote:
Marudzisz i uogolniasz.
[...]

Uhm, plus gratis kardynalne sugestie dla Decathlonu w kwestii dostawcy ;-P

Tego lata kupilem w Decathlonie pakiet detek
700x19->23 b'Twin za 9.99:

Poza tym istnieje spore prawdopodobieństwo, że dętki szosowe są wykonane
lepiej niĹź MTB.

Jasne za taaaka kase...
Jedna wtryskarka do drugiej: “嘿,请专心!管生产的每小时道路。”*
;-P

*"Hej, skoncentruj sie! Za godzinę produkujemy dętki szosowe."

Data: 2011-09-22 16:28:25
Autor: Kosu
detki z Decathlonu
On 2011-09-22 15:24, Coaster wrote:
Uhm, plus gratis kardynalne sugestie dla Decathlonu w kwestii dostawcy ;-P

Bo Decathlon w przypadku wielu produktĂłw ma marnych dostawcĂłw. Albo ma
dostawców dobrych i marnych (ten sam produkt, dwa zupełnie inne
wykonania obok siebie na półce). Nic nie stoi na przeszkodzie, aby
takiej samej sytuacji nie było z dętkami. Niestety nie da się wybrać z
koszyka lepiej wykonanych dętek (w przeciwieństwie do np. butów).

Jasne za taaaka kase...
Jedna wtryskarka do drugiej: “嘿,请专心!管生产的每小时道路。”*
;-P

*"Hej, skoncentruj sie! Za godzinę produkujemy dętki szosowe."

Naprawdę myślisz, że ktoś robi dętki specjalnie dla Decathlonu? Chyba
musieliby kleić ręcznie, bo by się automat nie opłacał.

Decathlon najpewniej kupuje noname'y z Chin. I o tanie (i przeciętnej
jakości) dętki 26" ze Schraderem jest łatwo, bo Chiny produkują ich
mnĂłstwo do tanich rowerĂłw (u siebie oraz do "zachodnich" makrokeszy). A
szosowe? Z szosowymi jest gorzej. Rowery szosowe są w znacznej
większości markowe i mają części lepszej jakości - nawet gumowe balony.
Na niskie jakości dętkę szosową z Prestą może nie być dużego popytu, a
Chińczycy się w drobnicę generalnie nie bawią.

Dlatego dętki szosowe w Decathlon mogą pochodzić np. ze wspomnianego
wcześniej Cheng Shin (Maxxis), a MTB z firmy klepiącej dla Carrefour'a.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-22 20:32:19
Autor: Liwiusz
detki z Decathlonu
W dniu 2011-09-22 15:24, Coaster pisze:
Jasne za taaaka kase...
Jedna wtryskarka do drugiej: “嘿,请专心!管生产的每小时道路。”*

A google translate na to "Hej, proszę skupić! Produkcji rur na drodze godzinę." ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-09-21 21:02:29
Autor: Szo
detki z Decathlonu

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości > Chodzi mi o te tanie detki Decathlonu co to je sprzedaja w cenie 5zl
(czy moze 10) za pare. Czy one sa warte tyle, ile kosztuja? Bo chce do
miejskiego kupic. Ktos tego uzywal?

Dopooki nie przesiadlem sie na UST tylko tych detek uzywalem :) a lepszy czasach chodzily po 6.99 za 2 szt :) waga ok 200g, wytrzymalosc jak kazdej innej detki o podobnej masie, zawor schradera.. o rozklejaniu czy schodzeniu powietrza nie slyszalem ani nie widzialem przez ladnych pare lat uzywania, a przerobilem ich ze 20 ;)

--
pozdr
[WRO] Szo

Data: 2011-09-21 21:30:30
Autor: Kosu
detki z Decathlonu
On 2011-09-21 21:02, Szo wrote:
[...]

Przerobiłeś 20 dętek przez parę lat z jakiego powodu? :P

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-21 21:35:56
Autor: Szo
detki z Decathlonu

Użytkownik "Kosu" <665@epf.pl> napisał w wiadomości news:4e7a3b53$0$2490>
Przerobiłeś 20 dętek przez parę lat z jakiego powodu? :P

Uzywajac 4ech rowerow (3 moje i 1 zony) bez najmniejszego problemu.. po kazdej "dziurze" wyrzucalem gume.. kapcie to zazwyczaj typowe snejki wiec wina nie stala po stronie gumy...

--
pozdr
[WRO] Szo

Data: 2011-09-21 22:37:07
Autor: zly
detki z Decathlonu
Dnia Wed, 21 Sep 2011 21:35:56 +0200, Szo napisał(a):

Uzywajac 4ech rowerow (3 moje i 1 zony) bez najmniejszego problemu.. po kazdej "dziurze" wyrzucalem gume.. kapcie to zazwyczaj typowe snejki wiec wina nie stala po stronie gumy...

To jak u mnie. Ja wymieniam (nie łatam, jest dziura to do kosza i zakłądam
nową) jak tylko jest kapeć, a kapcie to w 100% snake (co przy moich około
100kg, i polskich drogach nie jest czymś nadzwyczajnym) Oczywiście czasem
trzeba dopompować, ale jakoś mam wrażenie, że szybciej schodzi jak rower
stoi i nie jest jeżdżony. Jeżdżę ok 10 tys rocznie i jeśli nie ma snakea,
to ie ma potrzeby ich wymieniać. Co do wagi się nie wypowiadam, bo mnie to
lotto.

--
marcin

Data: 2011-09-22 11:31:43
Autor: Coaster
detki z Decathlonu
On 9/21/11 9:02 PM, Szo wrote:
[...]
[...]

Hmm, 20... zjadales je na kolacje? ;-)

Data: 2011-09-24 22:58:35
Autor: Ryszard Mikke
detki z Decathlonu
[...]

Zalezy, ile tam chcesz napompowac. Jak tak do 3 atmosfer - beda dawac rade, najwyzej przy zakladaniu bedziesz miec troszke wiecej zabawy, niz ze Schwalbe (ale to samo dotyczy i innych detek, nawt drogich nieraz). Przy pieciu atmosferach - bedziesz zmieniac detki, az trafisz na jakis szczesliwy egzemplarz, w ktorym nie wylezie szybko jakas wada. Jako ze tyle pompuje - Schwalbe okazuja sie rozwiazaniem ekonomicznym :D

--
rmikke

Data: 2011-09-24 23:01:10
Autor: Ryszard Mikke
detki z Decathlonu
Ryszard Mikke <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Schwalbe
(ale to samo dotyczy i innych detek, nawt drogich nieraz).

Zapomnialem zaznaczyc, ze to "wiecej zabawy" odnosi sie do detek z zaworkiem samochodowym. --
rmikke

Data: 2011-09-25 19:09:19
Autor: Titus Atomicus
detki z Decathlonu
In article <j5lnfm$nfk$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Ryszard Mikke <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > > > Witam,

Zapomnialem zaznaczyc, ze to "wiecej zabawy" odnosi sie do detek z zaworkiem samochodowym.
A dlaczego?
Zawor dla mnie niewazny (mam przejsciowke). A te opony pompuje zdaje sie do 4-5 barow.

TA

Data: 2011-09-26 11:54:58
Autor: Ryszard Mikke
detki z Decathlonu
> [...]

Zawor dla mnie niewazny (mam przejsciowke). A te opony pompuje zdaje sie do 4-5 barow.

Bo Schwalbe (pewnie nie tylko, ale te znam) maja gwint na zaworze samochodowym
do samej detki i taka nakretke-kolnierzyk, dzieki ktorej zawor nie probuje
uciekac do srodka obreczy, jak podlaczam pompke przy niskim cisnieniu w detce.
Duza wygoda. Pamietam, ze kiedy bylem piekny i mlody, taki kolnierzyk byl standardem w
detkach z zaworem Dunlopa. Natomiast obecne zaworki samochodowe (Scharder)
zwykle sa oblewane guma od zewnatrz. Pewnie tak jest taniej...

A w kwestii jakosci - rozne tansze detki, w tym kilka tych z Decathlona,
pompowane do 5 bar, zaczynaly po jakims czasie (rzedu miesiac) puszczac
powietrze na tyle szybko, ze dla utrzymania tych 4-5 bar musialbym
dopompowywac przed kazdym przejazdem, dwa razy dziennie. O dalszych
wycieczkach nie wspominajac. Nie zeby detki poszly na marne, wygralem dzieki
nim konkurs ;) http://goo.gl/WKGUD Tym niemniej, detki Scwalbe sprawiaja mi
znacznie mniej problemow.

--
rmikke

Data: 2011-09-26 23:13:48
Autor: kamil/Endurorider.pl
detki z Decathlonu

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-354C12.15393621092011newsfeed.onet.pl...
Witam,
Chodzi mi o te tanie detki Decathlonu co to je sprzedaja w cenie 5zl
(czy moze 10) za pare. Czy one sa warte tyle, ile kosztuja? Bo chce do
miejskiego kupic. Ktos tego uzywal?

Pisałem o tym kiedyś, że miałem takie egzemplarze co na szwie puszczały - od tego czasu continental i był spokój.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-28 14:19:47
Autor: Titus Atomicus
detki z Decathlonu
Witam,
No i bylem raz jeszcze w Decathlonie.
Tych tanich detek (9,99 za pare) sa tylko dwa rodzaje:
28 cali z zaworem Presto
i 26 cali z zaworem Schrader (rozmiar 1,75-2,1)
To ja chyba podziekuje.

TA

Data: 2011-09-28 14:45:34
Autor: kamil/Endurorider.pl
detki z Decathlonu

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-9C7F39.14194728092011newsfeed.onet.pl...
[...]

Według mnie dobrze robisz, ale trzeba podkreślić iż są osoby co nie mają z tym produktem problemów :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-28 13:10:34
Autor: Ryszard Mikke
detki z Decathlonu
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]
> To ja chyba podziekuje.

Według mnie dobrze robisz, ale trzeba podkreślić iż są osoby co nie mają z tym produktem problemów :)

Z drugiej strony - szkoda. Jakby Titus kupil te detki, to powiekszylby probke
statystyczna, dobrana sposrod tych, co opisza efekty na preclu...

--
rmikke

Data: 2011-09-29 15:44:42
Autor: Titus Atomicus
detki z Decathlonu
In article <j5v6ca$qd4$1@inews.gazeta.pl>,

kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a): > > Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości > news:Titus_Atomicus-9C7F39.14194728092011newsfeed.onet.pl...

Z drugiej strony - szkoda. Jakby Titus kupil te detki, to powiekszylby probke
statystyczna, dobrana sposrod tych, co opisza efekty na preclu...

No to wciaz nie wiem. Moze jednak kupic?

TA

Data: 2011-09-29 14:45:03
Autor: Ryszard Mikke
detki z Decathlonu
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
In article <j5v6ca$qd4$1@inews.gazeta.pl>,

> statystyczna, dobrana sposrod tych, co opisza efekty na preclu...
> No to wciaz nie wiem. Moze jednak kupic?

Dla dobra Nauki - kup i napisz ile przetrwaly i przy jakim cisnieniu.

Gdybys jednak wolal Swiety Spokoj - patrz pare postow wyzej ;)

--
rmikke

Data: 2011-09-29 16:58:17
Autor: Fabian
detki z Decathlonu
On 29.09.2011 16:45, Ryszard Mikke wrote:
Dla dobra Nauki - kup i napisz ile przetrwaly i przy jakim cisnieniu.

Gdybys jednak wolal Swiety Spokoj - patrz pare postow wyzej ;)

Ja kupiłem jakiś miesiąc temu 2 sztuki. Jedna działa od miesiąca na 2-4 atm. w zależności od humoru. Druga przyczepiona do sztycy jeździ. Też jeszcze nie odpadła ;) Jak coś się stanie to dam znać.

Fabian.
ps. chodzi o te do 26"

Data: 2011-09-29 16:29:02
Autor: kamil/Endurorider.pl
detki z Decathlonu

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości

No to wciaz nie wiem. Moze jednak kupic?

Rzuć monetą :) Moje egzemplarze szybko zdechły, ale nie było jakiejś mega eksplozji więc kółek nie urwie prawda ;] Proponuję mieć tylko jeden zapas od innego producenta na wszelki wypadek :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

detki z Decathlonu