detki z Decathlonu

Data: 2011-09-26 23:13:48
Autor: kamil/Endurorider.pl
detki z Decathlonu

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-354C12.15393621092011newsfeed.onet.pl...
Witam,
Chodzi mi o te tanie detki Decathlonu co to je sprzedaja w cenie 5zl
(czy moze 10) za pare. Czy one sa warte tyle, ile kosztuja? Bo chce do
miejskiego kupic. Ktos tego uzywal?

Pisałem o tym kiedyś, że miałem takie egzemplarze co na szwie puszczały - od tego czasu continental i był spokój.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-28 14:19:47
Autor: Titus Atomicus
detki z Decathlonu
Witam,
No i bylem raz jeszcze w Decathlonie.
Tych tanich detek (9,99 za pare) sa tylko dwa rodzaje:
28 cali z zaworem Presto
i 26 cali z zaworem Schrader (rozmiar 1,75-2,1)
To ja chyba podziekuje.

TA

Data: 2011-09-28 14:45:34
Autor: kamil/Endurorider.pl
detki z Decathlonu

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-9C7F39.14194728092011newsfeed.onet.pl...
[...]

Według mnie dobrze robisz, ale trzeba podkreślić iż są osoby co nie mają z tym produktem problemów :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-28 13:10:34
Autor: Ryszard Mikke
detki z Decathlonu
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]
> To ja chyba podziekuje.

Według mnie dobrze robisz, ale trzeba podkreślić iż są osoby co nie mają z tym produktem problemów :)

Z drugiej strony - szkoda. Jakby Titus kupil te detki, to powiekszylby probke
statystyczna, dobrana sposrod tych, co opisza efekty na preclu...

--
rmikke

Data: 2011-09-29 15:44:42
Autor: Titus Atomicus
detki z Decathlonu
In article <j5v6ca$qd4$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a): > > Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości > news:Titus_Atomicus-9C7F39.14194728092011newsfeed.onet.pl...

Z drugiej strony - szkoda. Jakby Titus kupil te detki, to powiekszylby probke
statystyczna, dobrana sposrod tych, co opisza efekty na preclu...

No to wciaz nie wiem. Moze jednak kupic?

TA

Data: 2011-09-29 14:45:03
Autor: Ryszard Mikke
detki z Decathlonu
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
In article <j5v6ca$qd4$1@inews.gazeta.pl>,

> statystyczna, dobrana sposrod tych, co opisza efekty na preclu...
> No to wciaz nie wiem. Moze jednak kupic?

Dla dobra Nauki - kup i napisz ile przetrwaly i przy jakim cisnieniu.

Gdybys jednak wolal Swiety Spokoj - patrz pare postow wyzej ;)

--
rmikke

Data: 2011-09-29 16:58:17
Autor: Fabian
detki z Decathlonu
On 29.09.2011 16:45, Ryszard Mikke wrote:
Dla dobra Nauki - kup i napisz ile przetrwaly i przy jakim cisnieniu.

Gdybys jednak wolal Swiety Spokoj - patrz pare postow wyzej ;)

Ja kupiłem jakiś miesiąc temu 2 sztuki. Jedna działa od miesiąca na 2-4 atm. w zależności od humoru. Druga przyczepiona do sztycy jeździ. Też jeszcze nie odpadła ;) Jak coś się stanie to dam znać.

Fabian.
ps. chodzi o te do 26"

Data: 2011-09-29 16:29:02
Autor: kamil/Endurorider.pl
detki z Decathlonu

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości

No to wciaz nie wiem. Moze jednak kupic?

Rzuć monetą :) Moje egzemplarze szybko zdechły, ale nie było jakiejś mega eksplozji więc kółek nie urwie prawda ;] Proponuję mieć tylko jeden zapas od innego producenta na wszelki wypadek :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

detki z Decathlonu