deutsche bank - kredyt

Data: 2009-09-02 19:52:37
Autor: icek2
deutsche bank - kredyt
Witam

szukam kredytu inwestycyjnego, na razie najlepsza ofertę dał deutsche bank
czy ktoś tam ma jakiś kredyt? czy oni "grają fair" czy stosują 5 milionów kruczków?
jakie są opinie o tym banku?
--
pozdros
icek

Data: 2009-09-02 22:47:16
Autor: Tomek
deutsche bank - kredyt
icek2 pisze:
[...]
ja mam akurat złe doświadczenia, ale przy zwykłej hipotece.

A kredyt inwestycyjny jest na zakup jakiejś nieruchomości czy inny cel?

Data: 2009-09-03 08:12:00
Autor: icek2
deutsche bank - kredyt
Tomek pisze:
icek2 pisze:
[...]

nie

na zakup urządzeń

--
pozdros
icek

Data: 2009-09-03 07:22:41
Autor: Don Pedro
deutsche bank - kredyt
icek2 wrote:
[...]

Ja też hipoteczne doświadczenia i nie za pozytywne. Dostać dostałem ale właśnie milion druczków. Pięć druków dodatkowych by potwierdzić prawidłowość zapisów druku szóstego... No i klauzule niedozwolone ciągle   stosowane...... (założenie konta w banku warunkiem decyzji kredytowej).

--
Wariat ;)

deutsche bank - kredyt