deutsche bank wyłącza komputery na weekend

Data: 2011-12-10 16:03:13
Autor: zlotowinfo
deutsche bank wyłącza komputery na weekend
próbuję przelać miedzy własnymi rachunkami i cisza
wkońcu dzwonię do konsultanta, on mi na to w poniedziałek
ja mu że między moimi rachunkami, a on że tak samo w poniedziałek

takiego dziadostwa nie widziałem już dawno w żadnym banku

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-10 16:27:53
Autor: MarekZ
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jbvsb7$f46$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Słuchaj to jest jeszcze nic.

Ja w tym pseudobanku chciałem kilka lat temu około godziny 13:00 wykonać przelew ZUS z datą bieżącą obciążenia rachunku. NIE DAŁO SIĘ. Ani przez net, ani w okienku - byłem na miejscu w oddziale banku. Po prostu nie występowała taka możliwość, mogłem wypełnić papierowe świstki zlecające przelew na jutro (na dziś odmawiali przyjęcia) ale obciążenie rachunku nastąpiłoby z datą dnia następnego. Jedyna rada to było wypłacenie środków w gotówce, pójście do wpłatomatu mbank/Multi i spokojne przelanie przed północą.

Jak widzę, że ten pseudobank jest tu czasem polecany na główne/jedyne konto, to się dziwię do jakiego stopnia ludzie mogą mieć niskie oczekiwania.

Data: 2011-12-10 17:52:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
deutsche bank wyłącza komputery na weekend

"MarekZ" jbvrri$tad$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Jak widzę, że ten pseudobank jest tu czasem polecany
na główne/jedyne konto, to się dziwię do jakiego
stopnia ludzie mogą mieć niskie oczekiwania.

Cierpliwość to cnota. Dziwi Cię cnotliwość Polaków? ;)

Data: 2011-12-10 21:10:19
Autor: Waldek

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:jbvrri$tad$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Jak widzę, że ten pseudobank jest tu czasem polecany na główne/jedyne konto, to się dziwię do jakiego stopnia ludzie mogą mieć niskie oczekiwania.
Sam go czasem polecam, ale raczej dla mlodzienca
ktory malo aktywnie korzysta z przelewow
a ktory chce miec rowniez dostep do banku marmurowego.

Data: 2011-12-10 21:51:38
Autor: Irokez
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:jc0ebb$mbt$1node2.news.atman.pl...
[...]

No dobra
a co w zamian przy tej samej funkcjonalności i opłatach?
3 stówki w Getnie aby była karta darmowa mnie nie bawią. A chcę mieć w razi eczego dostęp do wypłaty np 20k pln w gotówce w oddziale

--
Irokez

Data: 2011-12-10 23:47:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
deutsche bank wyłącza komputery na weekend

"Waldek" jc0ebb$mbt$1@node2.news.atman.pl...

Sam go czasem polecam, ale raczej dla mlodzienca
ktory malo aktywnie korzysta z przelewow

Przelewy raczej awaryjne, bo z jakimiś
papierowymi kodami, ale możliwe do realizacji.

a ktory chce miec rowniez dostep do banku marmurowego.

Banku marmurowego? :) Raczej do banku z brudnymi szybami.
Brudniejszymi niż moje. :) Ja swoich w ogóle nie myję. :)
(najpierw spałem 100 dni, później łamałem ręce, po rękach
posypały się kolana, potem było zerwane ścięgno, po nim
płuca, teraz kręgosłup... gdy zaczynałem tu mieszkać,
wiosną roku 2001 na mokro sprzątałem całe mieszkanie
niemal codziennie -- czyli codziennie poza tymi dniami,
gdy nie byłem poza ,,domem''...)

Wiem, że można wynająć studentkę, która za stówkę obskoczy
wszystko, ale jak znam życie -- stówkę zaksięguje a mycie
zleci mnie... :)

Data: 2011-12-11 17:02:51
Autor: Irokez
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jc0nj7$9a8$1inews.gazeta.pl...
Wiem, że można wynająć studentkę, która za stówkę obskoczy
wszystko, ale jak znam życie -- stówkę zaksięguje a mycie
zleci mnie... :)

Zależy czy ma obskoczyć czy umyć ;)

--
Irokez

Data: 2011-12-11 17:19:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
deutsche bank wyłącza komputery na weekend

"Irokez" 4ee4d42e$0$1453$65785112@news.neostrada.pl

Wiem, że można wynająć studentkę, która za stówkę obskoczy
wszystko, ale jak znam życie -- stówkę zaksięguje a mycie
zleci mnie... :)

Zależy czy ma obskoczyć czy umyć ;)

Nic nie zależy. :) Przyjdzie do mnie, weźmie ode mnie stówkę,
powie mi, że mam brudne okna i że powinienem je umyć, pójdzie
na chłopa, :) zapłaci mu stówkę i zostanie przezeń zerżnięta.

(z czasem będzie  musiała do mnie przychodzić częściej, ;)
aby być zerżniętą jeden raz)

"Eneuel Leszek Ciszewski" jc0nj7$9a8$1@inews.gazeta.pl

+ gdy byłem poza ,,domem''...)

Data: 2011-12-11 06:36:19
Autor: Q
deutsche bank wyłącza komputery na weekend
Ja w tym pseudobanku chciałem kilka lat temu około godziny 13:00 wykonać

Bo db to bank dla ludzi myslacych z duzym wyprzedzeniem,
wrecz dla wizjonerow :) - a nie dla tych co robia wszystko na ostatnia chwile :P

Data: 2011-12-11 14:49:55
Autor: Grzexs
[...]

Właśnie! Weekend jest od wypoczynku, a nie od jakiegoś robienia przelewów między własnymi rachunkami. O!

--
Grzexs

Data: 2011-12-11 17:10:34
Autor: Irokez
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał w wiadomości news:jc2cdu$dag$1inews.gazeta.pl...
[...]

No właśnie nie rozumiem idei dwóch własnych rachunków w tym samym banku.
Jak chciałem inny rachunek to w innym banku go robiłem ze względu na inne wartości dodane.
w DB mogę iść do okienka i wpłacić kasę, w mBanku tego nie mogę a nie chce płacić prowizji na poczcie i czekać kilka dni aż przeleją, w DB pojawiają się do dyspozycji momentalnie, i wystarczy odejść od okienka i wyjść za róg do bankomatu aby je spowrotem wybrać... i tak w kółko.
Za to z mBanku mogę robić szybkie przelewy na inne konta mBank w moment czy tez płacić przez mTransfer, o czym DB nie wie że istnieją takie mechanizmy.

--
Irokez

Data: 2011-12-10 16:33:07
Autor: z
zlotowinfo pisze:

takiego dziadostwa nie widziałem już dawno w żadnym banku

Ktoś mi może wytłumaczy dlaczego komputery bankowe w weekendy mają wolne   a komputery w innych firmach nie muszą.
Wymówek typu archiwizacja, przetwarzanie danych, ludzie chcą mieć wolne nie przyjmuję :-) Mamy XXI wiek a moce obliczeniowe drastycznie wzrosły.

Data: 2011-12-10 17:40:10
Autor: NoTak
W dniu 2011-12-10 16:33, z pisze:
zlotowinfo pisze:

[...]

Bo deutsche bank to po sparkasse takie niemiecko wczesne PKO, jeszcze do niedawna przelew miedzy kontami szedl 3-5 dni a ichnia karta mozna bylo wybierac tylko z ichnich bankomatow. Jak widac zaszczepiaja w polsce niemiecka nowoczesnosc.

Data: 2011-12-10 20:19:25
Autor: Grzexs
[...]

No bo to jest bank do trzymania niewielkiej kwoty, by móc ją wypłacać w dowolnym bankomacie kartą, a nie do jakichś szalonych weekendowych przelewów między własnymi rachunkami.

--
Grzexs

Data: 2011-12-10 20:38:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
deutsche bank wyłącza komputery na weekend

"Grzexs" jc0bbo$t3a$1@inews.gazeta.pl

No bo to jest bank do trzymania niewielkiej kwoty, by móc ją wypłacać w dowolnym bankomacie kartą, a nie do jakichś
szalonych weekendowych przelewów między własnymi rachunkami.

Po co komu nieoprocentowane pieniądze na koncie?
Lepsze są w kieszeni. :)

Do wypłat dobry jest KB -- 7% brutto do 3 tałzenów. :)
I zlecasz kiedy chcesz przelewy.

Data: 2011-12-10 21:32:59
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

....ale w łykendy też nie chodzą... :-(

--
MiCHA

Data: 2011-12-10 23:38:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
deutsche bank wyłącza komputery na weekend

"Przemyslaw Kwiatkowski" jc0flr$eg8$1@inews.gazeta.pl

Do wypłat dobry jest KB -- 7% brutto do 3 tałzenów. :)
I zlecasz kiedy chcesz przelewy.

...ale w łykendy też nie chodzą... :-(

Co nie chodzi? Pobieranie z bankomatu?
Czy Eliksir? -- ten nigdy nie chodzi ,,o świecach''. :)

Data: 2011-12-11 06:29:38
Autor: Q
deutsche bank wyłącza komputery na weekend
takiego dziadostwa nie widziałem już dawno w żadnym banku

Wow, ale mi post...

PS
Trzeba bylo czytac grupe, to bys o tym od wchuj dawna wiedzial.
:P

Data: 2011-12-11 09:00:03
Autor: witrak()
deutsche bank wyłącza komputery na week end
Q <no@spam.pl> wrote on 2011-12-11_6:29
Trzeba bylo czytac grupe, to bys o tym od wchuj dawna wiedzial.

Tak ekspresyjne określenia na tej grupie bywają w użyciu z rzadka,
gdy ktoś jest naprawdę w...y. A jak chcesz bluzgać z byle powodu -
prosimy na onet...

witrak()

Data: 2011-12-11 12:06:28
Autor: Q
deutsche bank wyłącza komputery na weekend
Tak ekspresyjne określenia na tej grupie bywają w użyciu z rzadka,
gdy ktoś jest naprawdę w...y. A jak chcesz bluzgać z byle powodu -
prosimy na onet...

Piszesz tak jakbym byl czolowym bluzgatorem tej grupy
a to nie prawda :P.

Data: 2011-12-11 12:39:07
Autor: Zbigniew Demidowicz
Q <no@spam.pl> napisał(a):
> [...]
> prosimy na onet...

Piszesz tak jakbym byl czolowym bluzgatorem tej grupy

Nawet gdyby to była prawda - to cię nie usprawiedliwia.

Nie róbmy języka polskiego slangiem rynsztokowym.

--

deutsche bank wyłącza komputery na weekend