deutsche bank wyłącza komputery na weekend

Data: 2011-12-11 06:29:38
Autor: Q
deutsche bank wyłącza komputery na weekend
takiego dziadostwa nie widziałem już dawno w żadnym banku

Wow, ale mi post...

PS
Trzeba bylo czytac grupe, to bys o tym od wchuj dawna wiedzial.
:P

Data: 2011-12-11 09:00:03
Autor: witrak()
deutsche bank wyłącza komputery na week end
Q <no@spam.pl> wrote on 2011-12-11_6:29
Trzeba bylo czytac grupe, to bys o tym od wchuj dawna wiedzial.

Tak ekspresyjne określenia na tej grupie bywają w użyciu z rzadka,
gdy ktoś jest naprawdę w...y. A jak chcesz bluzgać z byle powodu -
prosimy na onet...

witrak()

Data: 2011-12-11 12:06:28
Autor: Q
deutsche bank wyłącza komputery na weekend
Tak ekspresyjne określenia na tej grupie bywają w użyciu z rzadka,
gdy ktoś jest naprawdę w...y. A jak chcesz bluzgać z byle powodu -
prosimy na onet...

Piszesz tak jakbym byl czolowym bluzgatorem tej grupy
a to nie prawda :P.

Data: 2011-12-11 12:39:07
Autor: Zbigniew Demidowicz
Q <no@spam.pl> napisał(a):
> [...]
> prosimy na onet...

Piszesz tak jakbym byl czolowym bluzgatorem tej grupy

Nawet gdyby to była prawda - to cię nie usprawiedliwia.

Nie róbmy języka polskiego slangiem rynsztokowym.

--

deutsche bank wyłącza komputery na weekend