Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   developer nie reaguje na reklamacje

developer nie reaguje na reklamacje

Data: 2009-11-08 22:46:50
Autor: emyo
developer nie reaguje na reklamacje
Witam
Mam taką sytuację. Mieszkanie zostało oddane do użytku jakieś 2 lata temu przez developera PWD który działa na rynku poznańskim od jakiegoś czasu. Od samego początku były problemy z zalewaniem ścian zewnętrznych od sąsiada z balkonu w wyniku najprawdopodobniej wykonanej złej izolacji. Naprawa była wykonana już raz, ale bez większych rezultatów i wymaga ponownej interwencji. Niebawem kończy się okres gwarancyjny, było wysyłanych wiele pism, bez odzewu. Po jakimś czasie po ostrej interwencji z naszej strony developer zaczął się zasłaniać brakiem możliwości wykonania naprawy ze względu na brak możliwości dostania się na balkon sąsiada, gdyż on nie zezwalał na wejście do mieszkania. Mieszkanie jest ubezpieczone i prosiliśmy o numer polisy ubezpieczeniowej gdyż chcieliśmy wykonać naprawę we własnym zakresie. Developer odówił, argumentując że takowego nie posiada.
Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada ISO 9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany. Od jakiegoś czasu cisza w eterze. Kontakt jest bardzo utrudniony, ludzie są nieuprzejmi, kończy sie tylko na obiecankach. Dodam że w mieszkaniu było jeszcze kilka drobnych usterek, które również nie zostały usunięte.Wartość takiego mieszkania drastycznie maleje, a kredyt na 30 lat :)
Co w takiej sytuacji robić????

pozdrawiam __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4539 (20091024) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Data: 2009-11-08 23:06:36
Autor: Zygmunt
developer nie reaguje na reklamacje
Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada ISO 9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany.

To ja tylko w tej kwesti iso 9001, mylisz się co do jego znaczenia, bo jeśli w swoich
wewnętrznych procedurach dokładnie opisali w jaki sposób olewać klienta to ISO9001
powoduje jedynie, że dokładnie tak powinni postepować i do tego dokładnie
to postępowanie dokumentować.........


z

Data: 2009-11-09 12:24:43
Autor: Gotfryd Smolik news
developer nie reaguje na reklamacje
On Sun, 8 Nov 2009, Zygmunt wrote:

Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada ISO
9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany.

To ja tylko w tej kwesti iso 9001, mylisz się co do jego znaczenia

  Tego powinni uczyć w podstawówkach, bo wciskanie kitu że (normy) ISO 9*
*oznaczają* "podnoszenie jakości" jest standardem.
  I większość mu co gorsza ulega.
  To tak, jakby z dania narzędzia (np. łom ujdzie w roli dobrego
przykładu) wywodzić, że zostanie nim wykonana użyteczna praca.
<stary dowcip update 1>
- i jak tam Romkowi idzie w Anglii?
- a dobrze, ostatnio sklep otwarł!
- ?? a czym się za to zabrał, on nie miał pieniedzy ani głowy do handlu??
- ano łomem...
<\dowcip>

bo jeśli w swoich
wewnętrznych procedurach dokładnie opisali w jaki sposób olewać klienta to
ISO9001
powoduje jedynie, że dokładnie tak powinni postepować i do tego dokładnie
to postępowanie dokumentować.........

  Znaczy będzie wiadomo kto ma dostać premię za "skuteczne olanie"? :>
(acz wcale nie musi być premii, wystarczy że wiadomo kto, to prawda).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-09 08:06:56
Autor: karol
developer nie reaguje na reklamacje
odpowiedz ntg: "i dlatego nigdy nie kupie mieszkania w bloku od dewelopera"

Data: 2009-11-09 10:17:20
Autor: op23
developer nie reaguje na reklamacje

Użytkownik "emyo" <emyot@o2.pl>

__________ Informacja programu ...

Przestań rozysłać ten syf reklamowy. To, że Cię nie stać na jakiś normalny program nie znaczy, że inni muszą oglądać śmieci w każdej twojej wiadomości. Jak Cię nie stać to po prostu nie korzystaj.

Data: 2009-11-09 10:44:39
Autor: .B:artek.
developer nie reaguje na reklamacje
emyo wyskrobał(a):
Witam
Mam taką sytuację. Mieszkanie zostało oddane do użytku jakieś 2 lata
temu przez developera PWD który działa na rynku poznańskim od jakiegoś
czasu. Od samego początku były problemy z zalewaniem ścian zewnętrznych od
sąsiada z balkonu w wyniku najprawdopodobniej wykonanej złej izolacji. Naprawa
była wykonana już raz, ale bez większych rezultatów i wymaga ponownej
interwencji. Niebawem kończy się okres gwarancyjny, było wysyłanych
wiele pism, bez odzewu. Po jakimś czasie po ostrej interwencji z naszej
strony developer zaczął się zasłaniać brakiem możliwości wykonania naprawy ze
względu na brak możliwości dostania się na balkon sąsiada, gdyż on nie
zezwalał na wejście do mieszkania. Mieszkanie jest ubezpieczone i
prosiliśmy o numer polisy ubezpieczeniowej gdyż chcieliśmy wykonać naprawę we
własnym zakresie. Developer odówił, argumentując że takowego nie posiada.
Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada
ISO 9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany.
Od jakiegoś czasu cisza w eterze. Kontakt jest bardzo utrudniony, ludzie są
nieuprzejmi, kończy sie tylko na obiecankach. Dodam że w mieszkaniu było jeszcze
kilka drobnych usterek, które również nie zostały usunięte.Wartość takiego
mieszkania drastycznie maleje, a kredyt na 30 lat :)
Co w takiej sytuacji robić????

Budynek stanowi część wspólną członków wspólnoty mieszkaniowej, bo pewnie ją macie. Wspólnota powinna wezwać w sposób ostateczny dewelopera do usunięcia wady w terminie ... dni albo spotkacie się w sądzie. I tyle w zasadzie można na razie zrobić. A sąsiad (o ile to wspólnota) nie ma prawa zabronić wejścia do mieszkania w takiej sytuacji. Zatem drugi pozew o nakazanie przeciw sąsiadowi.

--
..B:artek.

developer nie reaguje na reklamacje

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona