deweloper a obowi±zuj±ce go przepisy

Data: 2009-12-30 12:39:01
Autor: yapann
deweloper a obowi±zuj±ce go przepisy
witajcie

Deweloper naszych mieszkañ (Hanza) wybudowa³ parking przy inwestycji i sprzeda³ mieszkañcom u¿ytkowanie miejsc postojowych. Wjazd na inwestycê jest przez bramê sterowan± elektrycznie, a dalej na parking - przez szlaban, sterowany elekrycznie. Dew udostêpni³ mieszkañcom piloty, ale kluczy ju¿ nie, przy czym ani brama ani szlaban nie dzia³aj± w przypadku braku pr±du. Co na to przepisy (p/po¿, inne.. )? Czy mo¿emy siê domagaæ (nieodp³atnego) wydania kluczy ka¿demu (domagaæ ze slutkiem = na podstawie konkretnego przepisu). Dziêkujê.

Równie¿ zastanawiaj± mnie co przepisy na to, ¿e jest tylko jeden wjazd na osiedle, który jest tak w±ski, ¿e nie mog± min±æ siê dwa samochody (wje¿d¿aj±cy i wyje¿d¿aj±cy)! Posk±pili pó³ metra - wydaje mi siê, ¿e powinno to zostaæ dostosowane: czy mo¿na siê (skutczenie) domagaæ od dew czegokolwiek w takiej kwestii?

deweloper a obowi±zuj±ce go przepisy