dewotyzm polski!!!!!

Data: 2009-08-14 09:50:25
Autor: jan paszek
dewotyzm polski!!!!!
polska to ktaj wyziowy .tak to wolnosci doczekalismy sie ,taka wolnosc totylko polsacy mogli wywalczyc- tak sie skaczył SOcjazm -TO POLACY ten podbno znienawidzony kumunizm zmienili ,na TZW"WOLONOSC" -czyli odali władze w recze kleru -efeky takej poltyki juz widać po20latch ,czyli zadłuzenie państwa rosnie w zastraszajcym tepie(1.750bln)-a kraj gorzej niz za kumuny kosciół odbiera niby swoje-czyli nasze to nawet kumuna tak nierobiła-tak zaniedługo to kazde ,MIASTO  w naszym kraju pod władzą KOSCIELN -tak ze wojt ,przezydent-to juz nic od gadanie nie bedą mieli, a sejmie tylko beda uchwalne ustawy to co po mysli kleru -ZREsztą to juz przerabialimy za I Rp-
zdaje ze do tego to zmierza .

Data: 2009-08-14 15:39:49
Autor: Imię Nazwisko
dewotyzm polski!!!!!
Użytkownik "jan paszek"

[..]
odali władze
w recze kleru -efeky takej poltyki juz widać po20latch
,czyli zadłuzenie państwa rosnie w zastraszajcym
tepie(1.750bln)

Pomijając tę "władzę kleru", to interesuje mnie czy chciałes
napisać, że wzrost zadłużenia jest tej władzy efektem (pomijając nawet samą kwotę zadłużenia)?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-16 08:54:06
Autor: jan paszek
dewotyzm polski!!!!!
Imię Nazwisko <imie.nazwisko@adres.pl> napisał(a):
Użytkownik "jan paszek"

[..]
> [...]

napisać, że wzrost zadłużenia jest tej władzy efektem (pomijając nawet samą kwotę zadłużenia)?

kler gorzej niz komunisci łupia kase panstwa ,uzajac  to za wolnosc-to
wywołuje śmiech na zachodzie!!!!

--

dewotyzm polski!!!!!