dezynsekcja :(

Data: 2009-07-31 20:13:19
Autor: Marek
dezynsekcja :(
Przygarnąłem kota sąsiadów, odpsrzedał pchły mojemu a jak odpchliłem
mojego, to te wredne skoczki opanowały moje mieszkanie :(. Sa w domu
dzieci, jest mama po zawale (78). Czeka mnie dezynsekcja, ale przyznam, że
troche sie boję jej potencjalnych skutków=podtrucie dzieciaka i mamy. Wiem,
że spektrum potencjalnie użyanych do tego celu środków jest dość duże.
Zanim zdecyduję się na konkretna firmę deratyzacyjną chciałbym wiedzieć,
ajie preparaty wchodzą w grę, i przede wszystkim jakich unkać. Nie potrafię
ocenć wiedzy speca od DDD. Jak jest taka, jak niektórych malarzy, dla
których farba to farba bez wdawanie sę w niuanse to mogę mieć pod górkę. Ma
tu ktoś wiedzę o stosowanych w dezynsekcji preparatach ? Przydałby się
taki, który mozna stosować w przedszkolach/.szpitalach/domach opieki.

Data: 2009-07-31 21:01:15
Autor: Panslavista
dezynsekcja :(

Użytkownik "Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Wystarczy wkroplić specyfik na insekty w sierść kotom na karku - pchły
wyginą - bo koty będą trujące, a one będą do nich szły...

Data: 2009-08-01 06:44:18
Autor: Panslavista
dezynsekcja :(

Użytkownik "Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Dobry, wodny odkurzacz i wyodkurzanie zakamarków - łóżek, materacy, foteli,
zwłaszcza tam, gdzie koty leżą, wypranie poscieli - wszystko po to aby
usunąć jajka insektów.

Data: 2009-08-02 17:31:33
Autor: Marek
dezynsekcja :(
Dobry, wodny odkurzacz i wyodkurzanie zakamarków - łóżek, materacy, foteli,
zwłaszcza tam, gdzie koty leżą, wypranie poscieli - wszystko po to aby
usunąć jajka insektów.

Właśne na ta okoliczność kupłem "wodnika". Tyle, że zapomnialem wyłączyć z
gniazdka, został na nmoc w łazience i spalił się zaworek od detergentu/pary
:)
Myślisz, ze kilka tygodni takigo intensywnego odkurzania (teraz juz na
sucho, bo odkurzacz ani pary, ani detergentu nie poda)załatwi sprawę ?

PS. Na kilku egzmplarzach cwiczyem dzialanie pary :). Mocne bestie, dopiero
dłuższa "sauna" wyłącza im funkcje zyciowe... :) Ciekawe, czy larwy tez
takie odporne :)

Data: 2009-08-02 06:59:29
Autor: Ikselka
dezynsekcja :(
On 31 Lip, 20:13, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ascyp. Vide sklepy z art. ogrodniczymi.

Data: 2009-08-02 17:32:17
Autor: Marek
dezynsekcja :(

Ascyp. Vide sklepy z art. ogrodniczymi.

Na długo trzeba się z domu wyprowadzić ? To się pryska czy moczy=zmywa ?

Data: 2009-08-02 13:18:13
Autor: Ikselka
dezynsekcja :(
On 2 Sie, 17:32, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:
> Ascyp. Vide sklepy z art. ogrodniczymi.

Na długo trzeba się z domu wyprowadzić ?

Aż wyschnie i wywietrzyć.
http://www.bestpest.com.pl/img/etykiety/ASCYP10WP.pdf

To się pryska czy moczy=zmywa ?

Pryska.
Kiedyś przed laty miałam inwazję pcheł - jakiś kot zadomowił się w
niewykończonym domu, gdzie było jeszcze pełno kurzu i różnych rzeczy,
przywiezionych z innego mieszkania. Dwa opryski w odstępach ok.
tygodniowych i był spokój.

Data: 2009-08-02 19:06:35
Autor: Panslavista
dezynsekcja :(

> Ascyp. Vide sklepy z art. ogrodniczymi.

Na długo trzeba się z domu wyprowadzić ? To się pryska czy moczy=zmywa ?

Jesy szwajcarskiej firmy srodek przeciw insektom dfo stosowania np. w
magazynach żywności, ale nie pomnę jego nazwy.

Data: 2009-08-02 15:18:00
Autor: arek
dezynsekcja :(
On 31 Lip, 20:13, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:
Przygarnąłem kota sąsiadów, odpsrzedał pchły mojemu a jak odpchliłem
mojego, to te wredne skoczki opanowały moje mieszkanie :(

Srodek na pchly na kota, a kot juz sam zadba, zeby wyzbierac
pchly z mieszkania.

Mozesz ganiac za pchlami po calym mieszkaniu z odkurzaczem,
albo zatruc im zrodlo pozywienia (kot) i czekac az same
wyzdychaja.

Data: 2009-08-03 01:03:53
Autor: Marek
dezynsekcja :(

Mozesz ganiac za pchlami po calym mieszkaniu z odkurzaczem,
albo zatruc im zrodlo pozywienia (kot) i czekac az same
wyzdychaja.
mozesz sie podzelic doswiadczeniami ? wolalbym nie zatruwac mieszkania
czymkolwiek...

Data: 2009-08-03 10:13:16
Autor: arek
dezynsekcja :(
On 3 Sie, 01:03, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:
mozesz sie podzelic doswiadczeniami ? wolalbym nie zatruwac mieszkania
czymkolwiek...

Pies przytargal pchly (od znajomego kota). Po tygodniu paskudy
skakaly po podlodze, byly w lozku, w lozeczku dziecka, w dywanie.

Weterynarz nasmarowal psa jakims zelem na pchly i po kilku dniach
nas juz nic nie gryzie, a pies tez juz sporadycznie sie drapie.

Nie stosowalismy zadnych dodatkowych srodkow chemicznych, raz porzadne
odkurzanie (zwyklym odkurzaczem) i trzepanie kocy, bardziej
dla samopoczucia niz efektu.

dezynsekcja :(