dezynsekcja :(

Data: 2009-07-31 21:01:15
Autor: Panslavista
dezynsekcja :(

Użytkownik "Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Przygarnąłem kota sąsiadów, odpsrzedał pchły mojemu a jak odpchliłem
mojego, to te wredne skoczki opanowały moje mieszkanie :(. Sa w domu
dzieci, jest mama po zawale (78). Czeka mnie dezynsekcja, ale przyznam, że
troche sie boję jej potencjalnych skutków=podtrucie dzieciaka i mamy.
Wiem,
że spektrum potencjalnie użyanych do tego celu środków jest dość duże.
Zanim zdecyduję się na konkretna firmę deratyzacyjną chciałbym wiedzieć,
ajie preparaty wchodzą w grę, i przede wszystkim jakich unkać. Nie
potrafię
ocenć wiedzy speca od DDD. Jak jest taka, jak niektórych malarzy, dla
których farba to farba bez wdawanie sę w niuanse to mogę mieć pod górkę.
Ma
tu ktoś wiedzę o stosowanych w dezynsekcji preparatach ? Przydałby się
taki, który mozna stosować w przedszkolach/.szpitalach/domach opieki.

Wystarczy wkroplić specyfik na insekty w sierść kotom na karku - pchły
wyginą - bo koty będą trujące, a one będą do nich szły...

dezynsekcja :(