dialog tv nagrywarka - instrukcja uzytkownika

Data: 2013-04-23 13:48:19
Autor: tv
dialog tv nagrywarka - instrukcja uzytkownika
czesc,

ciotka zafundowala sobie tv dialog z usluga nagrywania ale nie dostala
zadnej instrukcji do dekodera a w szczegolnosci jak ma programowac
nagrania i.... nie moze sie doprosic do Dialogu (od 4 miesiecy)!!!!
Tylko nie dziwota, bo kobitka ma 75 lat i nie wszystko dla niej jest
takie oczywiste jak dla mlodszych. Ja mam za daleko aby gnac do niej i
ja uczyc.

Moze macie gdzie w swoich zasobach jakas intrukcje dla uzytkownika tv
dialog (dekoder albis) ? Probowalem sie dodzwonic na infolinie, ale
nie udaje mi sie porozmawiac z czlowiekiem..".pi, pi, pi - wszyscy
nasi konsultanci sa zajeci prosimy zadzwonic pozniej....i buch automat
odklada sluchawke"

Data: 2013-11-30 01:56:38
Autor: janhusak90