diesel dymi

Data: 2009-02-26 11:45:44
Autor:
diesel dymi
Mam starego WV LT 28 z silnikiem 2.4D który zimą głownie stoi na parkingu. Co mniej więcej dwa tygodnie uruchamiam go aby podładować akumulator i pomieszać olej i zauważyłem że po starcie z wyciągniętym cięgłem rozruchu specjalnie nie dymi  z rury wydechowej, ale gdy na jeszcze zimnym silniku wcisnę cięgło rozruchu to pokazuje się dym. Kto mi wyjaśni czemu tak się dzieje i czy to dobrze?

Data: 2009-02-26 12:37:12
Autor: krzysiek82
diesel dymi
Może któryś wtrysk leje?

--
krzysiek82

Data: 2009-02-26 12:41:52
Autor: emes
diesel dymi

Użytkownik <npiort@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:go5s0d$khp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

jaki kolor dymu?
LTki maja przyspieszacz, jak tego nie wyciagniesz na zimnym to wali na niebiesko.
Chyba ze nazwales ta wlasnie ciegnem rozruchu to moze przestawiony kat wtrysku ?
Ewentualnie jesli na czano to wtryski leja.

Data: 2009-02-26 12:56:10
Autor: krzysiek82
diesel dymi
Jeśli odrazu po uruchomieniu na niebiesko a potem już nie to oznacza, że uszczelniacze zaworowe są już do wymiany bo puszczają olej do komory spalania.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-26 14:25:41
Autor: emes
diesel dymi

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go60kt$7rt$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jeśli odrazu po uruchomieniu na niebiesko a potem już nie to oznacza, że uszczelniacze zaworowe są już do wymiany bo puszczają olej do komory spalania.

jesli nie uruchomisz tzw ssania efekt bedzie taki sam

Data: 2009-02-26 13:49:02
Autor: Agent
diesel dymi

[...]
Co to jest cięgło rozruchu w dieslu. Jakiś rodzaj ssania?

Data: 2009-02-26 14:25:21
Autor: emes
diesel dymi
Co to jest cięgło rozruchu w dieslu. Jakiś rodzaj ssania?

zmiana katu wtrysku na pompie

Data: 2009-02-26 23:31:15
Autor: Rafał \"SP\" Gil
takie są odwieczne prawa natury pani kierowniczko

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

diesel dymi