diesel dymi

Data: 2009-02-26 13:49:02
Autor: Agent
diesel dymi

Użytkownik <npiort@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:go5s0d$khp$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mam starego WV LT 28 z silnikiem 2.4D który zimą głownie stoi na parkingu. Co mniej więcej dwa tygodnie uruchamiam go aby podładować akumulator i pomieszać olej i zauważyłem że po starcie z wyciągniętym cięgłem rozruchu specjalnie nie dymi  z rury wydechowej, ale gdy na jeszcze zimnym silniku wcisnę cięgło rozruchu to pokazuje się dym. Kto mi wyjaśni czemu tak się dzieje i czy to dobrze?
Co to jest cięgło rozruchu w dieslu. Jakiś rodzaj ssania?

Data: 2009-02-26 14:25:21
Autor: emes
diesel dymi
Co to jest cięgło rozruchu w dieslu. Jakiś rodzaj ssania?

zmiana katu wtrysku na pompie

diesel dymi