Data: 2009-12-21 22:01:59 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
diesel nie odpala na mrozie | |
peter pisze:
tak czytam od paru dni posty i smiac mi sie chce. a to nie odpalil, a to zamarzlo paliwko, a to aku padl. ROTFL. jak sie dba tak sie ma ! A czy Ople z tego okresu nie miały podgrzewanych filtrów paliwa? Bo coś mi się wydaje że właśnie tak i to rozwiązanie zapobiega zaklejeniu filtra parafiną. A czemu nie jest stosowane szeroko? Może ma jakieś inne wady? |
|
Data: 2009-12-21 22:04:07 | |
Autor: Karolek | |
diesel nie odpala na mrozie | |
Tomasz Pyra pisze:
A czy Ople z tego okresu nie miały podgrzewanych filtrów paliwa? Alez jest stosowane szeroko. Tylko tanie taczki, musza byc tanie i to jest wlasnie wada tego rozwiazania, mianowicie podnosi koszt samochodu. -- Karolek |
|
Data: 2009-12-21 22:13:14 | |
Autor: peter | |
diesel nie odpala na mrozie | |
A czy Ople z tego okresu nie miały podgrzewanych filtrów paliwa? raczysz zartowac |
|
Data: 2009-12-21 22:27:40 | |
Autor: Przemysław Bernat | |
diesel nie odpala na mrozie | |
Dnia Mon, 21 Dec 2009 22:01:59 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
A czy Ople z tego okresu nie miały podgrzewanych filtrów paliwa? Podgrzewany filtr paliwa ma wiele samochodów. Na przykład wszytkie cytryny i pugi z silnikami serii XUD mają podgrzewany filtr paliwa. Mimo to stanęła mi kiedyś C15 - gluty zakleiły przewody paliwowe. Widać było jak zassana jest gumowa gruszka do ręcznego pompowania paliwa. -- Pozdrawiam, Przemek |