diesel nie odpala na mrozie

Data: 2009-12-21 22:09:07
Autor: Cavallino
diesel nie odpala na mrozie
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości news:hgohqg$bu6$1news.onet.pl...
tak czytam od paru dni posty i smiac mi sie chce. a to nie odpalil, a to zamarzlo paliwko, a to aku padl. ROTFL. jak sie dba tak sie ma !
Mam 20 letniego syfiastego diesla opla, ktory zalany jest orlenem 20w50 i odpala przy -20 od tzw kopa :D

Do czasu.
Raz zatankujesz mało zimowy ON i też będziesz płakał.

Jeszcze ze dwa tygodnie temu kupa mądrych wydziwiała, że po co zimówki w Polsce.
Też do czasu, teraz jakoś milczą.

Data: 2009-12-21 22:12:52
Autor: peter
diesel nie odpala na mrozie
Do czasu.
Raz zatankujesz mało zimowy ON i też będziesz płakał.

przez 20 lat mnie to nie spotkalo wiec wiesz..

Data: 2009-12-21 22:22:57
Autor: A5tu5
diesel nie odpala na mrozie
Użytkownik "peter" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:...
> Do czasu.
> Raz zatankujesz mało zimowy ON i też będziesz płakał.

przez 20 lat mnie to nie spotkalo wiec wiesz..

Silnik silnikiem, a blachy przypadkiem nie gubisz gdzieś po drodze w stylu typowym dla 20-letniego Opla?

--
A5tu5

Data: 2009-12-21 22:30:00
Autor: peter
diesel nie odpala na mrozie
Silnik silnikiem, a blachy przypadkiem nie gubisz gdzieś po drodze w stylu typowym dla 20-letniego Opla?

a to fakt ale wole gubic blache podczas jazdy niz nie ruszyc bo silnik zamarzl :D
a gubienie blachy w niczym nie przeszkadza bo auto na ramie (zdrowej)

Data: 2009-12-22 11:59:42
Autor: Agent
diesel nie odpala na mrozie

Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości news:hgoodt$32u$1news.onet.pl...
Do czasu.
Raz zatankujesz mało zimowy ON i też będziesz płakał.

przez 20 lat mnie to nie spotkalo wiec wiesz..

I po to musiałeś założyc nowy temat zeby siępochwialić swoim 20 letnim trupem który jest w tym lepszy niż nowe konstrukcje. Przy okazji w co 2 poście zarzucasz ludziom że nie dbają odpowiednio o swoje diesle tylko dlatego że im ON zamarza.

Data: 2009-12-22 12:57:46
Autor: peter
diesel nie odpala na mrozie
[...]

tak wlasnie tylko po to.

Data: 2009-12-21 22:35:39
Autor: Karolek
diesel nie odpala na mrozie
Cavallino pisze:

Jeszcze ze dwa tygodnie temu kupa mądrych wydziwiała, że po co zimówki w Polsce.
Też do czasu, teraz jakoś milczą.

Nie pieprz.
Jeden taki kolezka tez dwa tygodnie temu plakal, ze musi zimowki odebrac , a czasu nie ma. Teraz dalej czasu nie ma i zimowek rowniez, ale juz nie pieprzy, ze na letnich sie nie da jezdzic (a smiga RWD).
Tylko nie pisz, ze u nas sniegu nie bylo.
Ja teraz tez mam jakies zimowki z odzysku, ktore w sumie nadaja sie juz na smietnik i i tak jakos na sniegu jestem najszybszy.
Zeszly rok smigalem na letnich i tez nie mialem klopotow.
Oczywiscie zimowka na snieg lepsza niz letnia, ale patrzac na umiejetnosci kierowcow to lekko liczac polowa i tak nie potrafi wykorzystac tych zalet.
Wiec jak nie mieszkasz w gorach to zimowki sa zbedne, a na wyjazd w gory to moge lancuchy sobie zabrac.

--
Karolek

Data: 2009-12-21 22:47:10
Autor: J.F.
diesel nie odpala na mrozie
On Mon, 21 Dec 2009 22:09:07 +0100,  Cavallino wrote:
Do czasu.
Raz zatankujesz mało zimowy ON i też będziesz płakał.

Jeszcze ze dwa tygodnie temu kupa mądrych wydziwiała, że po co zimówki w Polsce. Też do czasu, teraz jakoś milczą.

A jacy byli pewni ze nie beda potrzebne, a tu prosze - zima sie
jeszcze nie zaczela :-)

Na wroclawskiej grupie juz podaja dwie letnie stacje paliwowe, a to
raptem -18 bylo :-)

J.

Data: 2009-12-21 23:02:12
Autor: Adam Szewczak
diesel nie odpala na mrozie

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgoo5f$2a8$1news.onet.pl...
[...]

    Moje polo (1992r) na bio odpalo przy -10, fakt ze teraz zalalem ON bo bylo taniej niz bio.

Ale nie bede haj waj, moj odpala za 3 razem ;P

PZDr
Adam

diesel nie odpala na mrozie