dieta zagraniczna a wyżywienie

Data: 2009-10-27 22:12:01
Autor: Ark Sempow
dieta zagraniczna a wyżywienie
Zagraniczna firma organizuje w UK kilkutygodniowe szkolenie, w ramach
którego moja firma płaci za kurs i noclegi. Czy przysługuje mi pełna dieta
jeżeli organizator w swojej ofercie nie wspomina nic o całodziennym
wyżywieniu? Nieformalnie wiem, że będzie przez niego zapewnione. W
wystawionej dla mojej firmy FV jest tylko wyszczególniona opłata za kurs i
noclegi. Kilkakrotnie rozliczałem sie na różne sposoby [w różnch firmach] i
pomijając aspekt moralny {;-) jak to jest formalnie?

--
Ark Sempow
Niekiedy, gdy jednego człowieka zabraknie, cały świat zdaje się być

dieta zagraniczna a wyżywienie