digital - padla bateria

Data: 2011-02-25 23:36:18
Autor: krzysiel
digital - padla bateria
witam, taka sprawa,
mam digital-a w którym wyładowała mi się bateria
(zgasł całkowicie). Czy można jakoś wymienić baterię ? --

Data: 2011-02-26 22:45:41
Autor: jacekzachara
digital - padla bateria
witam,

taka sprawa,

mam digital-a w którym wyładowała mi się bateria

(zgasł całkowicie).

Czy można jakoś wymienić baterię ?

Jakiego digitala ?
Szczegóły proszę
Wszystko da się wymienić
Pozdrawiam Jacek

Data: 2011-02-27 23:42:11
Autor: 666
digital - padla bateria
W sklepach Zibi (m.in. zegarki) mają maszyny do sprawdzania szczelności w zanurzeniu w wodzie pod ciśnieniem jakby co.
Swoja drogą ciekawe, na jakiej zasadzie działa taka maszyna?

-- -- -

Data: 2011-02-27 17:11:20
Autor: dreptustrotuar
digital - padla bateria

http://mkotva.cz/UW_comp/digital_en.htm

Data: 2011-02-28 00:44:40
Autor: krzysiel
digital - padla bateria
Digital, standardowy Uwatec, ten klasyczny (nie 330).

http://mkotva.cz/UW_comp/digital_en.htm
dzięki, ale niestety mój zgasł, więc to raczej nie przejdzie (wg autora "It's necessary to change battery erlier, before original battery go
down !!!")

Data: 2011-03-01 12:42:31
Autor: jacekzachara
digital - padla bateria
witam,

taka sprawa,

mam digital-a w którym wyładowała mi się bateria

(zgasł całkowicie).

Czy można jakoś wymienić baterię ?

Baterie wymienić można rozcinając na tokarce obudowę.
Jednakże nie ma gwarancji czy cokolwiek zostało w pamięc, która jest nietrwała.
Jeśli było to niedawno to jest szansa
Jeśli nie to prawdopodobieństwo ponownego rozruchu jest jak 1:100
Pozdrawiam Jacek

--

digital - padla bateria