dinksy na miniusb i takie tam

Data: 2010-03-25 19:19:46
Autor: Lukasz Sczygiel
dinksy na miniusb i takie tam
Czy gdzies znajde BT na miniusb?
Jak wrzucilem w pazegro to dostalem kupe BT na usb ale na zwykle zlacze usb a
nie na to mniejsze.
Jestem swiadom ze te mniejsze gniazdka usb sa malo popularne ale mialem nadzieje
ze chociaz jedna sztuke taka znajde a tu posocha okropna.

No i drugie pytanie:

Czy gdzieś znajde kamerke usb ale taka okropnie kompaktowa. Cos w rodzaju:
http://allegro.pl/item974933835_kamera_aparat_fotograficzny_i_pendrive_w_jednym.html
ale o lepszych parametrach.

I jako bonus, czy te sieciowki na usb sie od siebie czyms roznia?
Mam taka i dziala srednio (1-2MB/sek) Czy jak kupie inna np taka http://allegro.pl/item958924823_karta_sieciowa_na_usb_2_0_fast_ethernet_vivanco.html
to bedzie jakas roznica?

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-03-27 13:16:19
Autor: Radosław Sokół
W dniu 2010-03-25 19:19, Lukasz Sczygiel pisze:
Czy gdzies znajde BT na miniusb?

Możesz wyjaśnić w jakim celu? MiniUSB - o ile mi wiadomo -
stosuje się jedynie w urządzeniach *odbiorczych*, które z
oczywistych względów nie obsłużą urządzenia kontrolera
pikosieci BT USB.

Data: 2010-03-27 13:38:08
Autor: JoteR
"Radosław Sokół" napisał:

MiniUSB - o ile mi wiadomo - stosuje się jedynie w urządzeniach *odbiorczych*,

Nie do końca - stosuje się je także w niektórych palmtopach (np. śp. Toshiba G900), które mogą pracować również jako host USB.

JoteR

Data: 2010-03-27 20:56:07
Autor: Lukasz Sczygiel
dinksy na miniusb i takie tam
W dniu 2010-03-25 19:19, Lukasz Sczygiel pisze:
> Czy gdzies znajde BT na miniusb?

Możesz wyjaśnić w jakim celu?
Oczywiście.
Mam takie urządzonko:
http://www.pulster.de/info/pdas/netwalker/netwalker-faq.htm
(w koncu odpuscilem sobie eepc i kupilem cos co wlacza sie w 2 sekundy i gasnie
w 3, gra avi,mp3 i ma standardowego firefoxa i 512mb ram)

I tam sa dwa zlacza usb, jedno zwykle a drugie miniUSB.
No i mam nawet taka przejsciowke z miniusb na gniazdko zwykle ale jest dosyc
duza i po wetknieciu dongla usb bardzo wystaje a chcialbym mmiec mozliwosc
trzymania sobie BT non stop w zlaczu miniusb.

Od biedy moge sobie podpiac huba usb ale to kolejny dinks w kieszeni.

MiniUSB - o ile mi wiadomo -
stosuje się jedynie w urządzeniach *odbiorczych*, które z
oczywistych względów nie obsłużą urządzenia kontrolera
pikosieci BT USB.

Czyli jednak gdzies ktos dongle miniusb produkuje? Mozesz rzucic linkiem?
I google pluje minidonglami usb na standardowym zlaczu...
--
Lukasz Sczygiel

--

dinksy na miniusb i takie tam