dirlogbook - internetowy logbook dla nurków

Data: 2011-05-08 11:59:46
Autor: jacek
dirlogbook - internetowy logbook dla nurków
Witam,

Chciałbym przedstawić wam serwis dirlogbook.com. Jest to internetowy
logbook dla nurków na każdym poziomie zaawansowania, niezależnie od
stylu w jakim nurkują. Z założenia ma być prosty i łatwy w użyciu, a
jednocześnie dostarczać wszelkich niezbędnych funkcji.

Obecnie dirlogbook daje możliwość rejestrowania danych dotyczących
nurkowania i zaznaczania swoich miejsc nurkowych na mapie. Z
wprowadzonych danych liczone są statystyk,i takie jak łączny czas
spędzony pod wodą, średnia głębokość czy zużycie gazu, a także
generowane są wykresy.

Dirlogbook to także wygodny sposób na dzielenie się swoimi wpisami ze
znajomymi oraz śledzenie ich nurkowań.

Dla tych, którzy chcą mieć dostęp do swoich logów niezależnie od
miejsca, w którym się znajdują, pod adresem m.dirlogbook.com dostępna
jest wersja dla smartfonów.

Projekt rozwijam od około półtora roku i powstał jako odpowiedź na
rzeczywistą potrzebę. Po tym jak straciłem swój papierowy logbook, nie
mogąc znaleźć sensownego serwisu tego typu, zdecydowałem się na
stworzenie takiego o własnych siłach.

Dirlogbook od około roku jest dostępny w sieci. Przez ten czas
przechodził wiele zmian, był poprawiany i uzyskiwał nowe
funkcjonalności. Ostatnio, w mojej opinii, dojrzał do tego, żeby
powiększyć grono użytkowników, dlatego zapraszam was do testowania,
zgłaszania swoich uwag i oczywiście korzystania.

I nie dajcie się zwieść. Wbrew temu co niektórym może sugerować nazwa,
dirlogbook nadaje się dla wszystkich nurków, niezależnie od stylu w
jakim nurkują. Każdy może logować w stylu DIR ;)

Pozdrawiam

Jacek
dirlogbook.com

Data: 2011-05-08 21:40:22
Autor: Marcin Piekarski
W dniu 2011-05-08 20:59, jacek pisze:
Witam,

Chciałbym przedstawić wam serwis dirlogbook.com.

Fajne.
Przydało by się na głównej stronie kilka SS/Galeria co by zobaczyć jak to wygląda bez rejestracji..

Data: 2011-05-10 13:12:20
Autor: jacek
On 8 Maj, 21:40, Marcin Piekarski <mar...@SPAMidealan.pl> wrote:
> [...]

Fajne.
Przydało by się na głównej stronie kilka SS/Galeria co by zobaczyć jak

postaram się coś dodać niedługo. Póki co, można wejść na publiczny
profil użytkownika demo, żeby zobaczyć podstawowe funkcjonalności. Po
zalogowaniu się jest tego trochę więcej i łatwiej się poruszać
(publiczne profile jeszcze nie są do końca dopracowane).
http://dirlogbook.com/users/demo

Zachęcam jednak do rejestracji - jest prosta i wymaga podania tylko
podstawowych danch (login, hasło, email)

Data: 2011-05-10 17:18:29
Autor: Tytus
dirlogbook - internetowy logbook dla nurków
Przydało by się na głównej stronie kilka SS/Galeria co by zobaczyć jak

rzenada. Mam sie zarejestrować by oblondnąć?

jk

Data: 2011-05-10 19:47:28
Autor:
dirlogbook - internetowy logbook dla nurków
jacek <jacek@dirlogbook.com> napisał(a):
Obecnie dirlogbook

https://divinglog.pl/divinglog/DivingPlaceList.DiveNowWorkLater

Ich znam od roku, życzę im powodzenia, wcześniej mieli pomysł.

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-10 13:25:41
Autor: jacek
On 10 Maj, 21:47, " " <demolant.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Ich znam od roku, życzę im powodzenia, wcześniej mieli pomysł.

Kto miał wcześniej pomysł tego nie wiem. Oficjalnie dirlogbook
wystartował 16 czerwca 2010 - myślę, że jednak był pierwszy. Niestety
na pewno marketing ma gorszy ;)

dirlogbook - internetowy logbook dla nurków