divemaster-podreczniki

Data: 2009-10-12 09:09:40
Autor: wieza blaznow
divemaster-podreczniki
WItam,
poszukuje materialow (podrecznikow)  na egzamin dive mastera w jezyku
polskim.Czy ktos moze wie gdzie moge je dostac (mieszkam za granica
dla totalnej  jasnosci).
dzieki za pomoc

Data: 2009-10-12 18:18:26
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
divemaster-podreczniki
[...]

Jakiej federacji ????

Adam

Data: 2009-10-12 12:52:13
Autor: wieza blaznow
divemaster-podreczniki
On 12 Paź, 11:18, "CTP VENTURI vent...@o2.pl"
<adambigb...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> poszukuje materialow (podrecznikow)  na egzamin dive mastera w jezyku
> polskim.Czy ktos moze wie gdzie moge je dostac (mieszkam za granica

Jakiej federacji ????

Adam

PADI.

Data: 2009-10-13 07:10:42
Autor: jacekplacek
divemaster-podreczniki
wieza blaznow <wiezablaznow@gmail.com> napisał(a):
On 12 Pa=BC, 11:18, "CTP VENTURI vent...@o2.pl"

> Jakiej federacji ????
>
> Adam
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

PADI.

A kupić się nie da? Chociaż, jak tak pomyśleć, niespodzianki chodzą po ludziach... :)

Data: 2009-10-13 14:58:42
Autor: wieza blaznow
divemaster-podreczniki
On 13 Paź, 02:10, " jacekplacek" <jaceki...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
wieza blaznow <wiezablaz...@gmail.com> napisał(a):

> PADI.

A kupić się nie da? Chociaż, jak tak pomyśleć, niespodzianki chodzą po
ludziach... :)

jakby sie dalo to bym  glowy ludziskom nie zwaracal.Mieszkam w USa i
nie mam totalnego pojecia o rynku w PL.Staralem sie grzebac w necie
ale nie widac zeby gdziekolwiek mozna to kupic.Podejrzewam ze jedynie
w jakims centrum PADI.Zdalem wiekszosc testow po angielsku  i chodz
testy mam po polsku i po ang jak i odpo na nie  i w zasadzie moge
wykuc odp na pamiec to nie  o to zdaje sie w tym chodzi.Przynajmniej
jak dla mnie nie o to :)
Nauka  na zasadzie odp  "b" czy tez "c" byle zaliczyc nie ma sensu
bez zrozumienia istoty sprawy.I chodz angielskim operuje wcale niezle
o tyle fizjologia nurkowania Na przyklad a raczej  jej doglebne
zrozumienie stoi poza moim angielskim przynajmniej ta techniczna
strona.Poza nabyta praktyka teoria nie zaszkodzi :)
Temu tez o pomoc skomle.
POZDR

Data: 2009-10-13 13:47:29
Autor: Zakrzówek Kraken
divemaster-podreczniki

[...]

Napisz do mnie maila
maciek@kraken.pl

Maciek Curzydlo

Data: 2009-10-15 12:23:49
Autor: wieza blaznow
divemaster-podreczniki
Kraken- dostales moj email ??

Data: 2009-10-15 23:08:21
Autor: Zakrzówek Kraken
divemaster-podreczniki

Uzytkownik "wieza blaznow" <wiezablaznow@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6f49a49d-9f34-4366-915d-745d52325023p4g2000yqm.googlegroups.com...
Kraken- dostales moj email ??

Dostalem, odpisuje :-)
Caly dzien prowadzilem wyklady a potem nurkowalem
Troszke cierpliwosci

MSC

Data: 2009-10-15 17:56:49
Autor: wieza blaznow
divemaster-podreczniki
On 15 Paź, 16:08, "Zakrzówek Kraken" <kra...@kraken.pl> wrote:
Uzytkownik "wieza blaznow" <wiezablaz...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:6f49a49d-9f34-4366-915d-745d52325023p4g2000yqm.googlegroups.com...> Kraken- dostales moj email ??

Dostalem, odpisuje :-)
Caly dzien prowadzilem wyklady a potem nurkowalem
Troszke cierpliwosci

MSC

heh,cierpliwy podwojnie nagrodzony :)
Dzieki :)