dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy

Data: 2010-12-07 21:24:21
Autor: Wampir Energetyczny
dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy
zapragnalem enkowego multirooma. niestety, bedac juz klientem od 1,5 roku i majac zawsze najwyzszy pakiet (w pierwszym roku bylo to czasto > 150pln, a teraz jest 99pln) nie moge skorzystac z multiroomu. nie to ze chce za darmo czy cos, poprostu nie i chuj. byle menel z ulicy przyjdzie i wezmie, zanim go odetna to dwa miesiace pooglada. pan w okienku przez telefon powiedzial: "moze dla stalych abonentow tez sie pojawi taka oferta"

Data: 2010-12-07 22:20:22
Autor: pawell32
W dniu 07.12.2010 21:24, Wampir Energetyczny pisze:
[...]

na razie nie ma bo system im na to nie pozwala.
ciężko nad tym pracują. ma się pojawić oferta w tym miesiącu,
a że Ci na infolini są zawsze niedoinformowani to już inna sprawa.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 15:20:54
Autor: Brooks
On Dec 7, 9:20 pm, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
> [...]

> telefon powiedzial: "moze dla stalych abonentow tez sie pojawi taka oferta"

na razie nie ma bo system im na to nie pozwala.

tyle lat walki z systemem i guzik.

--
Brooks

Data: 2010-12-07 23:03:06
Autor: Ajgor
Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości news:4cfea46b$1news.home.net.pl...

[...]

To skoro im system nie pozwala, to dlaczego oferują?

Data: 2010-12-08 10:30:02
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-07 23:03, Ajgor pisze:

na razie nie ma bo system im na to nie pozwala.
ci�ko nad tym pracuj�. ma si� pojawi� oferta w tym miesi�cu,
a �e Ci na infolini s� zawsze niedoinformowani to ju� inna sprawa.

To skoro im system nie pozwala, to dlaczego oferujďż˝?

a dzwonili do Ciebie z ofertą?
na razie jest dla nowych i dla tych, którym się kończy
umowa nie dalej niĹź 3 m-ce

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-08 21:35:52
Autor: Ajgor

Użytkownik "pawell32"  napisał w wiadomości news:4cff5042$1news.home.net.pl...
To skoro im system nie pozwala, to dlaczego oferuj??

a dzwonili do Ciebie z ofertą?
na razie jest dla nowych i dla tych, którym się kończy
umowa nie dalej niż 3 m-ce

Ale jednak komus oferuja (nowym i tym, ktorym sie konczy). A skoro im to nie dziala jak powinno, to w ogole nie powinni sie wychylac.

Data: 2010-12-08 22:23:09
Autor: pawell32
W dniu 08.12.2010 21:35, Ajgor pisze:

[...]

dlaczego? mają wogóle nie oferować?
robią to stopniowo, trochę do dupy ale tak jest.

Data: 2010-12-08 22:41:58
Autor: Ajgor
Użytkownik "pawell32"  napisał w wiadomości news:4CFFF73D.30703net-sat.pl...

Ale jednak komus oferuja (nowym i tym, ktorym sie konczy). A skoro im to nie
dziala jak powinno, to w ogole nie powinni sie wychylac.

dlaczego? mają wogóle nie oferować?

Oczywiście. DOKŁADNIE. Dopuki się nie nauczą, to nie oferować. WCALE!!!
To wygląda tak, jak by mercedes zaczął sprzedawać samochody "na razie" bez pompy paliwa i kół,
a jak się nauczą produkować koła i pompy, to można będzie sobie dokupić

robią to stopniowo, trochę do dupy ale tak jest.

Ano właśnie. "Trochę do dupy". Czyli nie nadaje się do sprzedaży.

Data: 2010-12-08 21:16:11
Autor: Brooks
dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy
On Dec 8, 9:41 pm, "Ajgor" <nie...@m.pl> wrote:
U ytkownik "pawell32"  napisa w wiadomo cinews:4CFFF73D.30703net-sat.pl...

> dlaczego? maj wog le nie oferowa ?

Oczywi cie. DOK ADNIE. Dopuki si nie naucz , to nie oferowa . WCALE!!!
To wygl da tak, jak by mercedes zacz sprzedawa samochody "na razie" bez
pompy paliwa i k ,
a jak si naucz produkowa ko a i pompy, to mo na b dzie sobie dokupi

> robi to stopniowo, troch do dupy ale tak jest.

Ano w a nie. "Troch do dupy". Czyli nie nadaje si do sprzeda y.

Zgadzamy sie w temacie, ze nalezy o tym wyraznie pisac, glupote
pietnowac i zadac dostepu do nowej uslugi dla obecnych "starych"
klientów.

--
Brooks

szanuj klienta starego, nie licz na nowego!

Data: 2010-12-09 08:29:35
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-08 22:41, Ajgor pisze:

Ano właśnie. "Trochę do dupy". Czyli nie nadaje się do sprzedaży.

co Ty pieprzysz? jak się nie nadaje?
to, że nie ma oferty dla wszystkich to jedno,
ale to co ma działać działa.
Każdy może wziąć, tylko nie może dobrać do istniejącego!

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 23:29:55
Autor: ToMasz
Wampir Energetyczny pisze:
[...]
porada moze taka średnia trochę, ale moze sceduj na kogoś to co masz, a
weĹş nowy pakiet jako nowy klient.

ToMasz

Data: 2010-12-07 23:39:58
Autor: Wampir Energetyczny
W dniu 07-12-2010 23:29, ToMasz pisze:
Wampir Energetyczny pisze:
[...]

za duzo zabawy, poczekam az dopisza 'produkt' do systemu.

Data: 2010-12-08 02:36:27
Autor: Brooks
dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy
On Dec 7, 10:39 pm, Wampir Energetyczny
<administratorintern...@gazeta.pl> wrote:

> porada moze taka średnia trochę, ale moze sceduj na kogoś to co masz, a
> weź nowy pakiet jako nowy klient.

> ToMasz

za duzo zabawy, poczekam az dopisza 'produkt' do systemu.

Bzdura totalna.
W tym kraju nie mozna narzekac na brak madrych ludzi. Wymyslaja takie
finezyjne konstrukcje jak podzial uprawnien karty i multiroom.
Nie wierze, ze system sprzedazy nie moze miec równie finezyjnych
rozwiazan!?
Czy ktos 15 lat temu pomyslalby, ze mozna bedzie kupic telefon
komórkowy za zlotówke?
Pytanie jak najaktualniejsze: poco wogóle oferuja?
Multiroom to rozwiazanie, o którym przede wszystkim mysla istniejacy
kliencji zadowoleni czesciowo lub bardziej i nie trzeba Szerlocka
Holmsa aby o tym wydedukowac!

--
Brooks

Data: 2010-12-08 12:12:57
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-08 11:36, Brooks pisze:
[...]

może informatycy są ciency bo dopiero się uczą?
dlatego idzie to tak wolno

Czy ktos 15 lat temu pomyslalby, ze mozna bedzie kupic telefon
komórkowy za zlotówke?

nie

Pytanie jak najaktualniejsze: poco wogóle oferuja?

przecież nie oferują stałym klientom, tylko informowali że będzie

Multiroom to rozwiazanie, o którym przede wszystkim mysla istniejacy
kliencji zadowoleni czesciowo lub bardziej i nie trzeba Szerlocka
Holmsa aby o tym wydedukowac!

idą święta, ci co mają tak szybko nie zrezygnują, a nowych teraz szybko
można pozyskać.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy