dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy

Data: 2010-12-07 23:29:55
Autor: ToMasz
dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy
Wampir Energetyczny pisze:
zapragnalem enkowego multirooma. niestety, bedac juz klientem od 1,5
roku i majac zawsze najwyzszy pakiet (w pierwszym roku bylo to czasto >
150pln, a teraz jest 99pln) nie moge skorzystac z multiroomu. nie to ze
chce za darmo czy cos, poprostu nie i chuj. byle menel z ulicy przyjdzie
i wezmie, zanim go odetna to dwa miesiace pooglada. pan w okienku przez
telefon powiedzial: "moze dla stalych abonentow tez sie pojawi taka oferta"
porada moze taka średnia trochę, ale moze sceduj na kogoś to co masz, a
weĹş nowy pakiet jako nowy klient.

ToMasz

Data: 2010-12-07 23:39:58
Autor: Wampir Energetyczny
W dniu 07-12-2010 23:29, ToMasz pisze:
Wampir Energetyczny pisze:
[...]

za duzo zabawy, poczekam az dopisza 'produkt' do systemu.

Data: 2010-12-08 02:36:27
Autor: Brooks
dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy
On Dec 7, 10:39 pm, Wampir Energetyczny
<administratorintern...@gazeta.pl> wrote:

> porada moze taka ¶rednia trochę, ale moze sceduj na kogo¶ to co masz, a
> weĽ nowy pakiet jako nowy klient.

> ToMasz

za duzo zabawy, poczekam az dopisza 'produkt' do systemu.

Bzdura totalna.
W tym kraju nie mozna narzekac na brak madrych ludzi. Wymyslaja takie
finezyjne konstrukcje jak podzial uprawnien karty i multiroom.
Nie wierze, ze system sprzedazy nie moze miec równie finezyjnych
rozwiazan!?
Czy ktos 15 lat temu pomyslalby, ze mozna bedzie kupic telefon
komórkowy za zlotówke?
Pytanie jak najaktualniejsze: poco wogóle oferuja?
Multiroom to rozwiazanie, o którym przede wszystkim mysla istniejacy
kliencji zadowoleni czesciowo lub bardziej i nie trzeba Szerlocka
Holmsa aby o tym wydedukowac!

--
Brooks

Data: 2010-12-08 12:12:57
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-08 11:36, Brooks pisze:
[...]

może informatycy s± ciency bo dopiero się ucz±?
dlatego idzie to tak wolno

Czy ktos 15 lat temu pomyslalby, ze mozna bedzie kupic telefon
komórkowy za zlotówke?

nie

Pytanie jak najaktualniejsze: poco wogóle oferuja?

przecież nie oferuj± stałym klientom, tylko informowali że będzie

Multiroom to rozwiazanie, o którym przede wszystkim mysla istniejacy
kliencji zadowoleni czesciowo lub bardziej i nie trzeba Szerlocka
Holmsa aby o tym wydedukowac!

id± ¶więta, ci co maj± tak szybko nie zrezygnuj±, a nowych teraz szybko
można pozyskać.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy