dla Pięty (PiS) nie ma różnicy między kozą, dzieckiem, i trupem.

Data: 2010-01-25 14:27:10
Autor: Artur Borubar
dla Pięty (PiS) nie ma różnicy między kozą, dzieckiem, i trupem.
Stanisława Piętę, posła PiS z Bielska-Białej, bardzo wzburzyła zapowiedź wystawy "Ars Homo Erotica", która ma się odbyć latem w Muzeum Narodowym. Napisał interpelację do ministra kultury Bogdana Zdrojewskiego. Pięta chce wiedzieć, dlaczego dyrektor muzeum ogranicza się tylko do dzieł odnoszących się do homoseksualizmu, a dyskryminuje twórczość nekrofilów, pedofilów i zoofilów.

 Wieść o wystąpieniu posła Pięty wyprowadziła z równowagi organizacje gejowskie. Portal www.gay.pl opublikował numer jego telefonu komórkowego z zachętą, by dać mu nauczkę. Do Pięty zaczęły przychodzić SMS-y. Poseł dowiedział się, że "wygląda, jakby go słoń w ucho wy...chał", że jest "katolicką ścierą", itp. SMS-y są równie żałosne jak interpelacja posła.

Można by na tym sprawę zakończyć, ale Jacek Adler, redaktor naczelny portalu Gaylife.pl złożył zawiadomienie do prokuratury w sprawie wystąpienia Pięty. Teraz kolejny krok planuje Pięta, który też zamierza oddać sprawę do prokuratury. Jego zdaniem część SMS-ów, jakie otrzymał, to groźby karalne.

I dobrze, że sprawę będą wyjaśniać organa ścigania. Ukarany powinien zostać zarówno poseł Pięta, jak i autorzy chamskich wiadomości. W cywilizowanym świecie na takim poziomie publiczne dyskusje nie mogą się odbywać. Na gejowskich portalach już pojawiły się głosy, że SMS-owa akcja była zbyt pochopna i na pewno będzie przedstawiana jako argument przeciwko temu środowisku. Do sprawy odniósł się w swoim blogu także Marek Migalski, partyjny kolega posła Pięty. Uważa, że takie wystąpienia, jak posła Pięty, wpychają PiS w "niszę partii nieżyczliwej ludziom". Ale Migalski przypomina posłowi Pięcie jeszcze jedną ważną rzecz: nie można porównywać homoseksualizmu do pedofilii: "jest zasadnicza różnica między seksem dwóch dorosłych kobiet lub mężczyzn, a stosunkiem seksualnym z kozą, dzieckiem lub trupem".

Pewnie trudno będzie przekonać Piętę do zmiany poglądów. Ale warto, by swoje poglądy przedyskutował np. z kolegami przy piwie, zamiast ogłaszał je od razu publicznie. Dotyczy to zwłaszcza posłów, od których możemy wymagać pewnej powściągliwości w wygłaszaniu "złotych myśli".

http://wyborcza.pl/1,75248,7489960,Geje_chca_dac_nauczke_bielskiemu_poslowi__Za_co_.html

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-25 14:58:20
Autor: # heÂŽsk #
dla Pięty (PiS) nie ma różnicy między k oz±, dzieckiem, i trupem.
On Mon, 25 Jan 2010 14:27:10 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Stanisława Piętę, posła PiS z Bielska-Białej, bardzo wzburzyła zapowiedĽ wystawy "Ars Homo Erotica", która ma się odbyć latem w Muzeum Narodowym. Napisał interpelację do ministra kultury Bogdana Zdrojewskiego. Pięta chce wiedzieć, dlaczego dyrektor muzeum ogranicza się tylko do dzieł odnosz±cych się do homoseksualizmu, a dyskryminuje twórczo¶ć nekrofilów, pedofilów i zoofilów.

 [...]

Pewnie trudno będzie przekonać Piętę do zmiany pogl±dów. Ale warto, by swoje pogl±dy przedyskutował np. z kolegami przy piwie, zamiast ogłaszał je od razu publicznie. Dotyczy to zwłaszcza posłów, od których możemy wymagać pewnej pow¶ci±gliwo¶ci w wygłaszaniu "złotych my¶li".

 gosciu ma takie a nie inne poglady i nic ci do tego.
 wg ciebie wszyscy powinni miec poglady wylacznie takie jak ty.
 jezeli nie maja tzn ze sa durniami i moherami. zenada.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-26 02:19:40
Autor: Krzysiek
dla Pięty (PiS) nie ma różnicy między kozą, dzieckiem, i trupem.
Hallo,

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hjk67f$ph4$1news.onet.pl...
[...]

nie pisze Pan wcale dlaczego powinien zmienic poglady - przeciez on nazywa sie Pieta,
a nie Swinia, wiec zapewne nie czuje potrzeby jakiejs zmiany.
I nie widac tez jaka wartosc mialyby jego dyskusje z kolegami partyjnymi - cytuje Pan przeciez
p. Migalskiego z jego: "jest zasadnicza różnica między seksem dwóch dorosłych kobiet lub mężczyzn,
a stosunkiem seksualnym z kozą, dzieckiem lub trupem.", a to jest tylko wyznaniem wiary bez jakiegokolwiek uzasadnienia, dlatego dogmaty sie wysluchuje i ignoruje, a nie o nich dyskutuje.

A czy dostal juz odpowiedz na swoje zapytanie?? Pytanie dotyczylo wlasciwie interpretacji
porzadku prawnego, a brak odpowiedzi wskazywalby, ze minister ma prawo gleboko w dupie.
To akurat wcale by mnie nie zdziwilo...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-01-26 07:53:11
Autor: Artur Borubar
dla Pięty (PiS) nie ma różnicy między kozą, dzieckiem, i trupem.
Uzytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisal

[...]

Tutaj znajdzie Pan odpowiedzi na swoje pytania:

http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/pose%C5%82+pi%C4%99ta

Jesli to Panu nie wystarczy, to trudno.

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, ze w CBA nie bylo jasnych
kryteriów, wedlug których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-25 23:25:16
Autor: Zygmunt Stary
On 26 Sty, 07:53, "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Uzytkownik "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> napisal

> [...]

kryteriów, wedlug których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi
rekordzistami byli dwaj zastepcy Mariusza Kaminskiego, w ciagu trzech lat
jeden z nich dostal 63 100 zl premii, a drugi 64 100 zl.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Piszecie o pośle, a nie o meritum!
Z jakiej racji w Muzeum Narodowym ma powstać ekspozycja dzieląca Naród
na HOMO I HETERO?
Czyż nie wszyscy współtworzymy kulturę narodową?
Jeżeli, ktoś ma zamiar eksponować w Muzeum Narodowym jakiekolwiek
podziały: prawicowe, lewicowe, mniejszościowe, czy większościowe,
proletariackie, czy burżuazyjne, nie zasługuje na funkcję Dyrektora
tegoż
Pozdr
ZW.

Data: 2010-01-26 08:48:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Zygmunt Stary" <zygwar@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

- Pokaż cytowany tekst -

Piszecie o pośle, a nie o meritum!
Z jakiej racji w Muzeum Narodowym ma powstać ekspozycja dzieląca Naród

Racja. Sztuka pedalow jest pedalska i kazdy powinien zdawac sobie
z tego sprawe.

AR

Reszta to bzdety majace na celu wtarcie w sciane powyzszy fakt.