dla abc [15]

Data: 2013-02-07 20:51:48
Autor: jr
dla abc [15]
Nie da się oddzielić polityki od socjalizmu. Nie da się oddzielić
komunisty od obywatela. Rozdział państwa od Partii jest sztuczny.

Data: 2013-02-07 20:56:51
Autor: Trybun
dla abc [15]
W dniu 2013-02-07 20:51, jr pisze:
Nie da się oddzielić polityki od socjalizmu. Nie da się oddzielić
komunisty od obywatela. Rozdział państwa od Partii jest sztuczny.

Tylko w drugim punkcie masz rację - "nie da się oddzielić komuszysty od obywatela" - dobro obywatela to sens istnienia komucha.

Data: 2013-02-07 21:03:22
Autor: Marek Czaplicki
dla abc [15]
 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 07 luty 2013 20:56:

[...]

No i to dobrze, że obywatel zapobiegliwie trzyma to dobro z daleka od komucha. :)

Data: 2013-02-07 21:06:30
Autor: Trybun
dla abc [15]
[...]

Nie staraj się być dowcipny.

Data: 2013-02-07 21:12:43
Autor: Marek Czaplicki
dla abc [15]
 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 07 luty 2013 21:06:

[...]

Gdzie tam mnie do dowcipu. Komuch i dobro innych? To albo trzyma w łapie albo o nie walczy, przecież nie mu zależy na jakim¶ abstrakcyjnym dobru innych? Bez jaj. :)

Data: 2013-02-07 21:19:54
Autor: Trybun
dla abc [15]

Nie staraj się być dowcipny.

Gdzie tam mnie do dowcipu. Komuch i dobro innych? To albo trzyma w łapie
albo o nie walczy, przecież nie mu zależy na jakim¶ abstrakcyjnym dobru
innych? Bez jaj. :)

Ukradł Ci co jaki¶ Komuch? Masz mu za złe że pozwolił każdemu zbierać grzyby w lesie i łowić ryby w jeziorach i rzekach? To że każdy chętny mógł się za darmo kształcić itditp? Wiesz, proponuję się czasem zastanowić nad tym co się mówi albo pisze..

Data: 2013-02-07 21:22:31
Autor: Marek Czaplicki
dla abc [15]

[...]

A ukradł, ukradł? Połowę życia i trochę forsy. :)

Data: 2013-02-08 22:35:20
Autor: jr
dla abc [15]

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kf129o$637$1node1.news.atman.pl...

| Ukradł Ci co jaki¶ Komuch?

Oddajcie mi moja mlodosc czerwone swinie!

Data: 2013-02-09 16:24:48
Autor: Trybun
dla abc [15]
W dniu 2013-02-08 22:35, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci

| Ukradł Ci co jaki¶ Komuch?

Oddajcie mi moja mlodosc czerwone swinie!

Co z tej młodo¶ci straciłe¶? Konkretne wyliczenie proszę.
  A ty parobczaku ja¶niepanów możesz spać spokojnie jak twój pan pozbawił mnie możliwo¶ci zbierania grzybów w okolicznych lasach? Że o łowieniu ryb w jeziorach nie wspomnę..

Data: 2013-02-09 22:29:12
Autor: jr
dla abc [15]

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kf5pm2$u5l$2node2.news.atman.pl...

| > |

| > |

| Co z tej młodo¶ci straciłe¶?

Wszystko co zyskalem po waszym odejsciu.

   Konkretne wyliczenie proszę.

Coz to znowu przesluchanie? Wasze czasy minely Trybunie

Data: 2013-02-08 22:32:36
Autor: jr
dla abc [15]

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kf11l3$5d7$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jaki 'dowcipny'? To ty jestes zalosny z ta swoja schizoidalna dialektyka. Polowe swiata wpedziliscie w zbiorowa schizofrenie i jeszcze masz czelnosc udzielania jakichs wskazowek.

Data: 2013-02-09 16:24:30
Autor: Trybun
dla abc [15]
W dniu 2013-02-08 22:32, jr pisze:

Jaki 'dowcipny'? To ty jestes zalosny z ta swoja schizoidalna dialektyka. Polowe
swiata wpedziliscie w zbiorowa schizofrenie i jeszcze masz czelnosc udzielania
jakichs wskazowek.

To twoi ja¶niepanowie próbuj±  (po tobie widać że z niezłym skutkiem) wywołać schizofrenię i wmówić że oni s± kim¶ bez kogo nie da się żyć.

Data: 2013-02-09 22:29:25
Autor: jr
dla abc [15]

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kf5pm2$u5l$1node2.news.atman.pl...

| To twoi ja¶niepanowie próbuj± (po tobie widać że z niezłym skutkiem)

Cos mi sie zdaje Andrzeju, ze byles czerwonym 'jasniepanem'. Ze tobie ludzie 'buty lizali' - na ciebie pracowali. Teraz pewnie juz tego nie robia, wiec wyobrazasz sobie, ze ktos inny ukradl ci niewolnikow.

| wywołać schizofrenię i wmówić że oni s± kim¶ bez kogo nie da się żyć.

Dokladnie tak czyniliscie, gdzie wasze portrety wisialy.

dla abc [15]