dla abc [16]

Data: 2013-02-09 02:40:44
Autor: jr
dla abc [16]
Nie da się oddzielić polityki od socjalizmu. Nie da się oddzielić
komunisty od obywatela. Rozdział państwa od Partii jest sztuczny.

Data: 2013-02-09 02:45:34
Autor: Lorn
dla abc [16]
W dniu 2013-02-09 02:40, jr pisze:
Nie da się oddzielić polityki od socjalizmu. Nie da się oddzielić
komunisty od obywatela. Rozdział państwa od Partii jest sztuczny.

Prawdziwe, ale dla fanatyka jakim jest abc to bluźnierstwo. :> To taki katotalib. Dobrze, że te chwasty nie mają dostępu do broni... Bóg jeden wie, co do tych debilnych gołębich móżdżków strzeliło :> Pewnie kaliber 9 mmm jako samoobrona :P

Data: 2013-02-08 18:22:30
Autor: glob
dla abc [16]
On 9 Lut, 02:45, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2013-02-09 02:40, jr pisze:

> Nie da si oddzieli polityki od socjalizmu. Nie da si oddzieli
> komunisty od obywatela. Rozdzia pa stwa od Partii jest sztuczny.

Prawdziwe, ale dla fanatyka jakim jest abc to blu nierstwo. :> To taki
katotalib. Dobrze, e te chwasty nie maj dost pu do broni... B g jeden
wie, co do tych debilnych go bich m d k w strzeli o :> Pewnie kaliber
9 mmm jako samoobrona :P

W stanach zjednocznych mają dostęp do broni i obecnie fanatycy
kościelni mają na kącie zamachy bombowe, zabójstwa i porwania lekarzy,
podpalenia, próby zamachów biologicznych itd.
 Rząd USA nazywa pro-life terroryzmem wewnętrzym kraju, a szczególnie
odłam pro-life o nazwie Armia Boga.
 To typowe że ta chora wiara mówiąca o miłości przeciąga tych co
nienawidzą, obrońcy życia mordują, wstrzemieźliwość gwałci dzieci,
moralność jest nieetyczna.
 Kościół jest dokładnie odwrotnością tego co mówi, czyli czystym złem,
bahorami szatana  .
 A szatan, zło, przecież degeneruje swoich wyznawców, dlatego tacy
zaburzeni, chorzy psychicznie, oderwani od rzeczywistości, tacy
popaprani wbrew naturze.
 Szkoda że przez organizacje pro-life polacy nie dostają viz do USA,
bo napłynełoby paru jeszcze abc i terlików i dopiero by zaczeły się
mordy,  a za oszołomów płacimy wszyscy.
 A informacje , które ujawniły raporty są dla polski również
zatrważające, bo mówią o tym że kościół dzieli polaków, aby w polsce
doprowadzić do wojny domowej.

Data: 2013-02-09 22:32:04
Autor: jr
dla abc [16]