dla firm: sprawdzają regon,nip itp?

Data: 2009-12-28 14:52:49
Autor: Tolek
dla firm: sprawdzają regon,nip itp?
witam,
zamierzam zmienić operatora. obecnie mam abonament dla firm.
nadal chciałbym mieć abonament dla firm (mam wymagane dokumenty, nip, regon, wpis do ewidencji) z tym że działalności od pewnego czasu już nie prowadzę.
czy nowy operator sprawdza czy działalność jest prowadzona?
nikt ode mnie nie wymaga np potwierdzenia opłaty za ZUS czy VAT.
dziękuję za info.
pozdrawiam

Data: 2009-12-28 15:47:31
Autor: SDD

Użytkownik "Tolek" <gdynianin@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hhad7h$aqp$1news.onet.pl...
czy nowy operator sprawdza czy działalność jest prowadzona?
nikt ode mnie nie wymaga np potwierdzenia opłaty za ZUS czy VAT.

Raczej ich to wali. Maja podkladke, ze abonent ma REGON, wiec wystawiaja fakture jak dl apodmiotu gospodarczego i masz prawo do korzystania z taryf dla firm. A to, ze takiej firmy juz nie ma, to w zaden sposob nikomu nie przeszkadza i nie lamie w zaden sposob prawa.
Rownie dobrze by mogli kazdemu umozliwiac wziecie taryf dla firm, no ale wtedy nie bylyby one "elytarne" i by sie ludziska o nie nie zabijali i nie calowali po rekach za to, ze taki zaszczyt ich spotkal i ze mozna szpanowac przed znajomymi, byle najemnymi etatowcami, dla ktorych taryfy te sa niedostepne

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-28 16:54:36
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2009-12-28 15:47, SDD wrote:
[...]

Niezupełnie tak, w grę wchodzi jeszcze wiarygodność płatnicza. Z reguły, jeżeli firma "działa" krótko, żądają dodatkowych dokumentów.
Trzeba sprawdzić u konkretnego operatora, w wykazie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy.

Data: 2009-12-28 17:15:35
Autor: SDD

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:hhakbs$u3m$1news.onet.pl...

[...]

Dla dzialanosci gospodarczej osoby fizycznej wystaczy IMHO wiarygodnosc platnicza tejze osoby fizycznej, potwierdzona niefigurowaniem w roznego rodzaju spisach etc.
Spolki kapitalowe IMHO to inna bajka - podpisanie umowy z nieuistniejaca spolka zoo moze niezle walnac opa po kieszeni :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-28 17:41:55
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2009-12-28 17:15, SDD wrote:

[...]

Podpisywałem umowę dwa miesiące temu, żadnego sprawdzania po peselach. Być może było sprawdzanie po nipie/regonie, ale w przypadku nieistniejącej firmy, jej brak w tego typu wykazach chyba nie jest dziwny :-)

Data: 2009-12-28 18:11:43
Autor: Szadzik
Tolek pisze:
[...]

Działalności nie prowadzę od kilku ładnych lat a nadal mam tel na firmę. Wystarczy pójść do salonu firmowego i poproszą tylko o dowód, tak w każdym razie jest w Orange.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

dla firm: sprawdzają regon,nip itp?