dla grubasa

Data: 2009-03-10 23:46:04
Autor: J.F.
dla grubasa

czy mozna gdzies dostac spodnie narciarskie jak ktos jest grubszy niz
.... hm, niz przecietny Chinczyk ? XXL to nogawki taplaja sie w blocie, L pekaja na tylku, a XL .. a to
jak juz tam wyjdzie ..

J.

Data: 2009-03-11 07:05:58
Autor: AJ
dla grubasa
On 10 Mar, 23:46, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Hej,
Polecam zakup w łódzkiej firmie Gepert:
http://www.allegro.pl/item574605840_od_producenta_spodnie_gepert_makalu_xxl_7_lodz.html
Wiem że specjalizują się w nietypowych rozmiarach

Tydzień temu dokonałem tam zakupu 2 par, ale normalnych rozmiarów :-)
Jakość i wykonanie super. Zobaczymy za tydzień jak w praktyce.
AJ

Data: 2009-03-11 15:19:39
Autor: J.F.
dla grubasa
Użytkownik "AJ" <AJ.Tomaszewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:31a549f3-de2a-4b91-93f3-525d2e8b1ddcj39g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Ja sobie wypraszam "nietypowe rozmiary" :-)
Rozmiary sa typowe, ze zwyklymi spodniami nie mam klopotow :-)

Tylko zwykle wystepuja w roznych szerokosciach, a narciarskie w jednej - tzn w kilku, ale scisle skorelowanych z wysokoscia ..
nie ma grubych [chudych] narciarzy czy jak ?

J.

Data: 2009-03-12 02:24:39
Autor: AJ
dla grubasa
On 11 Mar, 15:19, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "AJ" <AJ.Tomaszew...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:31a549f3-de2a-4b91-93f3-525d2e8b1ddcj39g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

jednej - tzn w kilku, ale scisle skorelowanych z wysokoscia ..
nie ma grubych [chudych] narciarzy czy jak ?

sorki sugerowałem się tematem dyskusji ;-)
Miły pan z w/w sklepu, z którym rozmawiałem podczas zakupu mowił, że
ostatnio ubrali w spodnie faceta który nie dość że wyglądał jak 2x
Kalisz to jeszcze podobno jeździł na desce sb 8-/
AJ

Data: 2009-03-11 08:03:22
Autor: JKK
dla grubasa

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:c7rdr498lgh4obhbo6d2rq5ak99ojsj6vp4ax.com...
XXL to nogawki taplaja sie w blocie, L pekaja na tylku, a XL .. a to
jak juz tam wyjdzie ..

Nie wiem jakie ogladales, zwykle pomaga regulacja
w pasie na rzepach / sprzaczkach.

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-11 11:17:11
Autor: Chris
dla grubasa
W artykule news:gp7nnr$261$1news.wp.pl,
niejaki(a): JKK z adresu <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisal(a):

Nie wiem jakie ogladales, zwykle pomaga regulacja
w pasie na rzepach / sprzaczkach.

Jak sie ma ponad 190 cm wzrostu, to pewnie tak :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-12 14:46:26
Autor: Jacek Bronowski
dla grubasa
czy mozna gdzies dostac spodnie narciarskie jak ktos jest grubszy niz
... hm, niz przecietny Chinczyk ?

XXL to nogawki taplaja sie w blocie, L pekaja na tylku, a XL .. a to
jak juz tam wyjdzie ..

Ja w grudniu kupilem taki w miare fajne spodni Columbia Titanum (nie wiem czy to nazwa modelu, czy calej serii...)
Wybralem je z kilku powodow, a m.in. dlatego ze maja fajne rozmiary :-)
Normalnie nosze ubrania XL/XXL a te spodnie pasowaly na mnie w rozmiarze M :-)

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 12 533 zdjecia z 19 krajów.

Data: 2009-03-16 08:31:03
Autor: Jacek
dla grubasa
Uszyc na miare. Ja szylem u PNX-SPORT przez Allegro. Tanio, a jakosc przyzwoita i mozna sobie samemu wybrac co sie chce.
Ewentualnie kupic XXL i nogawki skrócic. Niestety nie da sie tego zrobic zadnym znanym mi programem komputerowym, nawe Photoshopem ;-) Trza isc do krawca albo zrobic samemu o ile nie ma sie  dwóch lewy rak
Jacek

dla grubasa