dla grubasa

Data: 2009-03-11 07:05:58
Autor: AJ
dla grubasa
On 10 Mar, 23:46, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
czy mozna gdzies dostac spodnie narciarskie jak ktos jest grubszy niz
... hm, niz przecietny Chinczyk ?

XXL to nogawki taplaja sie w blocie, L pekaja na tylku, a XL .. a to
jak juz tam wyjdzie ..

J.

Hej,
Polecam zakup w łódzkiej firmie Gepert:
http://www.allegro.pl/item574605840_od_producenta_spodnie_gepert_makalu_xxl_7_lodz.html
Wiem że specjalizują się w nietypowych rozmiarach

Tydzień temu dokonałem tam zakupu 2 par, ale normalnych rozmiarów :-)
Jakość i wykonanie super. Zobaczymy za tydzień jak w praktyce.
AJ

Data: 2009-03-11 15:19:39
Autor: J.F.
dla grubasa
Użytkownik "AJ" <AJ.Tomaszewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:31a549f3-de2a-4b91-93f3-525d2e8b1ddcj39g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Ja sobie wypraszam "nietypowe rozmiary" :-)
Rozmiary sa typowe, ze zwyklymi spodniami nie mam klopotow :-)

Tylko zwykle wystepuja w roznych szerokosciach, a narciarskie w jednej - tzn w kilku, ale scisle skorelowanych z wysokoscia ..
nie ma grubych [chudych] narciarzy czy jak ?

J.

Data: 2009-03-12 02:24:39
Autor: AJ
dla grubasa
On 11 Mar, 15:19, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "AJ" <AJ.Tomaszew...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:31a549f3-de2a-4b91-93f3-525d2e8b1ddcj39g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

jednej - tzn w kilku, ale scisle skorelowanych z wysokoscia ..
nie ma grubych [chudych] narciarzy czy jak ?

sorki sugerowałem się tematem dyskusji ;-)
Miły pan z w/w sklepu, z którym rozmawiałem podczas zakupu mowił, że
ostatnio ubrali w spodnie faceta który nie dość że wyglądał jak 2x
Kalisz to jeszcze podobno jeździł na desce sb 8-/
AJ

dla grubasa