dla grubasa

Data: 2009-03-12 14:46:26
Autor: Jacek Bronowski
dla grubasa
czy mozna gdzies dostac spodnie narciarskie jak ktos jest grubszy niz
... hm, niz przecietny Chinczyk ?

XXL to nogawki taplaja sie w blocie, L pekaja na tylku, a XL .. a to
jak juz tam wyjdzie ..

Ja w grudniu kupilem taki w miare fajne spodni Columbia Titanum (nie wiem czy to nazwa modelu, czy calej serii...)
Wybralem je z kilku powodow, a m.in. dlatego ze maja fajne rozmiary :-)
Normalnie nosze ubrania XL/XXL a te spodnie pasowaly na mnie w rozmiarze M :-)

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl