dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...

Data: 2009-10-28 09:59:58
Autor: eisum
dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...
Witam,
Wybor telefonu dla zony w play 65 najlepiej za 1PLN, zastanawiam sie nad 6303 lub 6220 classic, ktory z tych modeli polecacie, a moze jakis inny?
E52 fajna, ale 399PLN.
Na pewno nokia, co do funkcji to aparat zeby czasami zrobic jakas fotke.

--
eisum

Data: 2009-10-28 21:05:44
Autor: A
dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...
Zdecydowanie 6220 classic.

Data: 2009-10-28 14:57:28
Autor: voip.sos.pl
dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...
On 28 Paź, 21:05, "A" <bdfayp...@jadamspam.pl> wrote:
Zdecydowanie 6220 classic.

Użytkownik "eisum" <ei...@eisum.ok> napisał w wiadomościnews:hc91q7$f4i$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> E52 fajna, ale 399PLN.
> Na pewno nokia, co do funkcji to aparat zeby czasami zrobic jakas fotke..

Zdecydowanie E52! Kup telefon, nie zabawkę

Data: 2009-10-29 11:08:10
Autor: ALEX John Calder
dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...
voip.sos.pl ni au koto ha itsumo tanosii

Zdecydowanie E52! Kup telefon, nie zabawkę

E - series to nie są telefony. N - series podobnie

--
ALEX John Calder, generał lejtnant, I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego
niech zgadnę, dożywocie

Data: 2009-10-29 13:39:21
Autor: Ulaj

Użytkownik "ALEX John Calder" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:hcbpia$lnu$2inews.gazeta.pl...
[...]

napewno najlepszym telefonem jest nokia e52 ale jak nie chcesz wydawac tylu pieniedzy to polecam noke 6220 clasic zonka moja go ma i jest zadowolona fotk robi ladne gps ma

Data: 2009-10-30 06:28:20
Autor: ALEX John Calder
dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...
Ulaj ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

A czy ja się pytam co mam wybrać? Ja tylko twierdzę że e52 to nie telefon tylko smartfon.

Data: 2009-10-30 16:38:45
Autor: Zbylut
dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...
ALEX John Calder zapodal(a):

E - series to nie są telefony. N - series podobnie

nie wiedziałem, to co to są?  :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-10-31 13:30:25
Autor: ALEX John Calder
dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...
Zbylut ni au koto ha itsumo tanosii

E - series to nie są telefony. N - series podobnie

nie wiedziałem, to co to są?  :)

Smartfony, sprzęty z otwartym systemem operacyjnym.

Data: 2009-11-01 10:38:13
Autor: Zbylut
ALEX John Calder napisal(a):

nie wiedziałem, to co to są?  :)

Smartfony, sprzęty z otwartym systemem operacyjnym.

definicja telefonu zawiera się w/w :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-11-03 10:08:10
Autor: MarekM
ALEX John Calder pisze:

E - series to nie są telefony. N - series podobnie
nie wiedziałem, to co to są?  :)
Smartfony, sprzęty z otwartym systemem operacyjnym.

No dobra. Ale 6220 classic to telefon z tym samym systemem operacyjnym.
Tak jak połowa _telefonów_ w portfolio Nokii. Co więcej, były pogłoski o
stopniowej rezygnacji Nokii z S40 i "uprzyjaźnianiu" S60 tak, by mogli
oferować telefony Symbianowe także mniej zaawansowanym użytkownikom. W
chwili, w której to się stanie, Nokia przestanie być producentem
telefonów? ;-)

Marek

Data: 2009-11-03 10:50:41
Autor: ALEX John Calder
dla kobiety 6303 czy 6220 classic czy...
MarekM ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

A HTC czy Apple to producenci telefonów?