dla kogo ta blazenada w wykonaniu PO ?

Data: 2009-04-23 16:25:43
Autor: jurek
dla kogo ta blazenada w wykonaniu PO ?

--

Data: 2009-04-23 16:34:25
Autor: Paweł
dla kogo ta blazenada w wykonaniu PO ?
jurek pisze:
dla kogo ta blazenada w wykonaniu PO ?

dla ciebie, żebyś się ponapawał :)

Paweł

Data: 2009-04-23 11:32:35
Autor: bil69
dla kogo ta blazenada w wykonaniu PO ?
On 23 Kwi, 16:34, Paweł <p...@usunto.poczta.fm> wrote:
jurek pisze:> dla kogo ta blazenada w wykonaniu PO ?

dla ciebie, żebyś się ponapawał :)

Paweł

ja tez nie sądze ze rozumny czlowiek to "kupi" -
zostali..................

Data: 2009-04-23 18:17:58
Autor: matusm

Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał w wiadomości news:6929.000001d2.49f07a67newsgate.onet.pl...
dla kogo ta blazenada w wykonaniu PO ?

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-23 19:00:47
Autor: Voyant
On Thu, 23 Apr 2009 16:25:43 +0200, "jurek" <jurekbil@op.pl> wrote:

dla kogo ta blazenada w wykonaniu PO ?

 dla fanatykow PiSu ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 19:33:03
Autor: HaMMeR
Voyant <heÂŽsk> wrote:
On Thu, 23 Apr 2009 16:25:43 +0200, "jurek"<jurekbil@op.pl>  wrote:

dla kogo ta blazenada w wykonaniu PO ?

  dla fanatykow PiSu ;o)))

--

HeSk

Dobrze ze nie zaprzeczasz, ze to blazenada, pantofelku..!

Data: 2009-04-24 06:53:43
Autor: Voyant
On Thu, 23 Apr 2009 19:33:03 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   dla fanatykow PiSu ;o)))
Dobrze ze nie zaprzeczasz, ze to blazenada, pantofelku..!

 niby dlaczego mam zaprzeczac, jaja sobie z was robia, amebo ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2