dla kogo to właściwie jest rower?

Data: 2009-10-21 07:02:13
Autor: kml
dla kogo to właściwie jest rower?

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hblbgd$r04$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tak czytam ten test i zastanawiam się co projektant tej zabawki chciał osiagnąć:

http://www.mtbnews.pl/content/view/1423/39/

Intrygujaca jest ta rama carbonowa ponizej 1 kg,  osobiscie uważam, że w teren to już troche przesada, o ile jeszcze jakieś scieżki leśne to jeszcze ok ale na kamieniste trasy bałbym się , że pierwszy lepszy wyskakujacy kamień ją załatwi, nie mówiąc już o wyscigach XC i np jakichś glebach na kamienistych zjazdach, których na trasach takich wyscigów raczej nie brakuje.

Moje podejście jest takie, że swiadomie wybieram sprzęt cięższy ale niezawodny, nie rozumiem takiego odchudzania sprzetu w końcu terenowego, który musi być odpowiednio wytrzymały.
Wystarczy przykład pierwszy z brzegu, widziałem już ludzi którzy pokonywali trasę maratonu z buta lub na jednym biegu bo carbonowy wózek w nowym XTR poszedł na gałezi.

Marudzisz ostatnio aż do przesady. Rower jest dla kogoś komu priorytetem jest ultra niska waga i stać go na to żeby wymieniać wszystko to co sie posypie przy okazji.

Ja bym tej ramy nie kupił, ale każdy kto choć raz w życiu miał okazje się przejechać na HT z kategorii bardzo lekkie wie dlaczego ludzie pakują taką kase w odchudzanie.

kml
Last update 14/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

dla kogo to właściwie jest rower?