dla mkarwana....

Data: 2010-08-30 14:53:16
Autor: Jesienny
dla mkarwana....
Co powiesz na to? To też "kłamstwo" ? "Czemu robisz  z siebie idiotę?
Przecież wiesz, że znowu cię zablokują, za to, że używasz w swoich listach
mojego adresu e-mail."

"Rób z siebie idiotę dalej, przekroczyłeś granice tolerancji.
Więcej ostrzeżeń nie będzie."

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/0e78d7be9d89e611

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 16:32:35
Autor: Jesienny
dla mkarwana....
Użytkownik... he he - mkarwan raczył napisać:

No i samo się nie blokuje.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 17:11:58
Autor: Jesienny
dla mkarwana....
[...]

No i wypadałoby byś odwołał zarzut kłamstwa.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 17:36:02
Autor: Jesienny
dla mkarwana....
Użytkownik... he he - mkarwan raczył napisać:
Nie widzę powodów.

Nie przypadkiem napisałem "wypadałoby".

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 17:37:16
Autor: mkarwan
dla mkarwana....

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5gj52$qqe$1news.eternal-september.org...
Użytkownik... he he - mkarwan raczył napisać:
Nie widzę powodów.

Nie przypadkiem napisałem "wypadałoby".

Kręcisz i krętaczysz jak tchórz.
Napisz  otwarcie o co ci chodzi tchórzu.

Data: 2010-08-30 17:41:49
Autor: Jesienny
dla mkarwana....
[...]

Nie, to ty twierdzisz że nie donosisz, a można znaleźć posty w których się
do tego przyznajesz.

Napisz  otwarcie o co ci chodzi tchórzu.

....a administratorzy sieci spontanicznie i samoistnie blokują swoich
abonentów którzy na grupie psp postują podając twój email.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 18:15:51
Autor: mkarwan
dla mkarwana....
Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5gjft$vd7$1news.eternal-september.org...
[...]

To nie jest donosicielstwo, tylko obrona swoich praw.
Nie potrafisz tego zrozumieć tchórzu?
Wolałbyś aby ktoś poprosił cię osobiście abyś przestał się podszywać?

Data: 2010-08-30 18:21:20
Autor: Jesienny
dla mkarwana....
[...]

Już ci kiedyś ktoś na grupie tłumaczył, że adres jaki założyłeś sobie w
Onecie nie jest twoją własnością.

Ale to nie ważne.

Ważne że się przyznałeś.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 18:28:04
Autor: mkarwan
dla mkarwana....

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5glq0$vmk$1news.eternal-september.org...
[...]

Jest do momentu do kiedy mam prawo go uzywać.
Jeśli tego nie rozumiesz, zapytaj prawnika to ci wyjasni tchórzu.

Ważne że się przyznałeś.

Do czego niby miałem się przyznać tchórzu?

Data: 2010-08-30 18:39:11
Autor: Jesienny
dla mkarwana....
[...]

Jesteś jego właścicielem w takim samym stopniu jak jesteś właścielem
miejskiego autobusu do którego wsiadłeś.

Ważne że się przyznałeś.

Do czego niby miałem się przyznać tchórzu?

Że od lat ślesz donosy na internautów.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 19:40:07
Autor: mkarwan
dla mkarwana....
Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5gmrf$fo8$1news.eternal-september.org...

Jest do momentu do kiedy mam prawo go uzywać.

Jesteś jego właścicielem w takim samym stopniu jak jesteś właścielem
miejskiego autobusu do którego wsiadłeś.

Zapytaj dobrego prawnika to wyprowadzi cie z błędu

Ważne że się przyznałeś.

Do czego niby miałem się przyznać tchórzu?

Że od lat ślesz donosy na internautów.

Znowu kłamiesz tchórzu.
Jesteś więc nie tylko tchórzem ale także i kłamcą.
moja cierpliwość ma swoje granice.

Data: 2010-08-30 19:44:27
Autor: Jesienny
dla mkarwana....
Użytkownik... he he - mkarwan raczył napisać:

Do czego niby miałem się przyznać tchórzu?

Że od lat ślesz donosy na internautów.

Znowu kłamiesz tchórzu.

Przecież napisałeś że donosiłeś.

Tamten wątek był sprzed trzech lat.

Gdzie więc widzisz kłamstwo?

moja cierpliwość ma swoje granice.

http://www.persen.pl/

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 19:53:55
Autor: mkarwan
dla mkarwana....

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5gqlr$no$1news.eternal-september.org...
Użytkownik... he he - mkarwan raczył napisać:

Do czego niby miałem się przyznać tchórzu?

Że od lat ślesz donosy na internautów.

Znowu kłamiesz tchórzu.

Przecież napisałeś że donosiłeś.

Wiem lepiej od ciebie co napisałem, kłamco i tchórzu.
Nie igraj z ogniem Jogi.

Data: 2010-08-30 19:55:19
Autor: Jesienny
dla mkarwana....
Użytkownik... he he - mkarwan raczył napisać:
Nie igraj z ogniem Jogi.

Doniesiesz na mnie?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-31 11:49:22
Autor: Kostek Wycirowski
dla mkarwana....

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i5gr7m$g9v$1news.onet.pl...

[...]

Przestań się wreszcie kompromitować, debilu. Twoje "groźby" to możesz sobie wpisać na listę swoich "spamów", skretyniały ormowcu.

dla mkarwana....