dla mnie jest oczywiste kto dokonal zamachu na lecha

Data: 2011-01-15 19:06:05
Autor: pluton
dla mnie jest oczywiste kto dokonal zamachu na lecha
Jarek postanowil go zlikwidowac aby moc samemu startowac.

Jest to pierwsza spojna i wiarygodna teoria, która wszystko tłumaczy
prosto i logicznie, i jest zgodna ze wszystkimi faktami, jakie znamy.

Nullification

dla mnie jest oczywiste kto dokonal zamachu na lecha