dla niezdecydowanych; latarnik wyborczy

Data: 2014-05-10 11:42:52
Autor: u2
dla niezdecydowanych; latarnik wyborczy
W dniu 2014-05-10 11:19, khanula@gazeta.pl pisze:
latwo mozna sprawdzic swoje preferencje

http://www.latarnikwyborczy.pl/

mnie wyszlo 83% na SLD

przed wyborami politycy zawsze obiecuja gruszki na wierzbie, program polityczny to jedno, a wladza to drugie.

pelomafia jest bezprogramowa partia wladzy.
--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-10 11:48:06
Autor: u2
W dniu 2014-05-10 11:42, u2 pisze:
[...]

mi wyszlo 76 % na PiS, 72% SP, 69% RN i ... 66 % na PO :)

Data: 2014-05-10 02:53:11
Autor: khanula
W dniu sobota, 10 maja 2014 11:48:06 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

> polityczny to jedno, a wladza to drugie.

> pelomafia jest bezprogramowa partia wladzy.

mi wyszlo 76 % na PiS, 72% SP, 69% RN i ... 66 % na PO :)

masz prawicowe poglady

Data: 2014-05-10 11:55:08
Autor: u2
dla niezdecydowanych; latarnik wyborczy
W dniu 2014-05-10 11:53, khanula@gazeta.pl pisze:
masz prawicowe poglady

no nie chce eurokolchozu. pamietam dobrze czasy zssr i prl.

Data: 2014-05-10 06:01:16
Autor: khanula
W dniu sobota, 10 maja 2014 11:55:08 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-05-10 11:53, khanula@gazeta.pl pisze:

> masz prawicowe poglady

no nie chce eurokolchozu. pamietam dobrze czasy zssr i prl.

-- Genera� Skalski o �ydach w UB :

http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

po to jest demokracja, wybieraj kogo chcesz...

Data: 2014-05-10 16:18:25
Autor: u2
W dniu 2014-05-10 15:01, khanula@gazeta.pl pisze:
po to jest demokracja, wybieraj kogo chcesz.

nie martw sie, korzystam z tego prawa.

Data: 2014-05-10 11:04:07
Autor: khanula
W dniu sobota, 10 maja 2014 16:18:25 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-05-10 15:01, khanula@gazeta.pl pisze:

> po to jest demokracja, wybieraj kogo chcesz.

nie martw sie, korzystam z tego prawa.

co sie mam martwic? latamito! rzadko jestem w Polsce, to robie gruba nieprzyzwoitosc na to co sie tu wyprawia

Data: 2014-05-11 03:57:25
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 16:18 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-05-10 15:01, khanula@gazeta.pl pisze:
po to jest demokracja, wybieraj kogo chcesz.

nie martw sie, korzystam z tego prawa.

A po co, przecież twój guru twierdzi, że wybory były sfałszowane bo je  przegrał?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-11 03:56:06
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 11:55 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-05-10 11:53, khanula@gazeta.pl pisze:
masz prawicowe poglady

no nie chce eurokolchozu. pamietam dobrze czasy zssr i prl.

A czego chcesz idioto- wspólnoty pierwotnej?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-11 01:45:17
Autor: khanula
W dniu niedziela, 11 maja 2014 03:56:06 UTC+2 użytkownik stevep napisał:

> no nie chce eurokolchozu. pamietam dobrze czasy zssr i prl.

A czego chcesz idioto- wspólnoty pierwotnej?

-- stevep

wiesz czego chca jemu podobni? chca tzw. tradycyjnych "wartosci". bo w ramach bylejakosci i nieuctwa jakos wpisuja sie w okreslone zacofane normatywy spoleczne. bo nie wytrzymuja konkurencji z wyksztalcona i znajaca jezyki obce czescia spoleczenstwa polskiego, ktore jest otwarte na swiat!

Data: 2014-05-10 11:51:33
Autor: u2
W dniu 2014-05-10 11:48, u2 pisze:
[...]

66% na PSL i NP, 64% na jakies zielone jablko, LSD 36% a twoja rucha 33%

czyli moje poglady sa zbiezne z rzadzacymi i glownymi partiami opozycyjnymi. nie popieram dewiantow i przestepcow.

Data: 2014-05-12 14:11:07
Autor: Marek
> [...]

> polityczny to jedno, a wladza to drugie.

> pelomafia jest bezprogramowa partia wladzy.

mi wyszlo 76 % na PiS, 72% SP, 69% RN i ... 66 % na PO :)

Niezly z ciebie "prawicowiec" ty Utu...haaahaaa
Mi wyszlo ewidentnie na Korwina .

dla niezdecydowanych; latarnik wyborczy