dla przyszłych klientów Deutsche Ba nk

Data: 2009-05-07 09:17:54
Autor: RobertS
dla przyszłych klientów Deutsche Ba nk

Zwrócie uwage na umowę kredytu hipotecznego, bo pomimo zmiany
stawki Libor3m dla CHF nie zmieni się Wam rata jak w
innych bankach. Tylko zmieni się okres kredytowania,
czyli dajmy na to zmniejszy o kilka rat.

O kilka rat? Mnie się okres kredytowania skrócił o 9 lat, ale napisałem pismo o wydłużenie okresu kredytowania do pierwotnej długości i po sprawie. Jedyny minus jest taki, że kosztowało mnie to 150 zł (teraz już 250zł).

Ale jeśli za
2 lata Libor3m pójdzie w góre to się wydłuży okres
kredytowania do stanu początkowego.

I zapomniałeś dodać, że rata w CHF pozostanie na tym samym poziomie.

Zatem reasumując
zmiana Liboru dla "szaraka" nie ma znaczenia, gdyż nigdy
nie odczujemy tego realnie w gotówce.

Jak libor spada to okres kredytowania się skraca i generalnie nadpłaca się kredyt. Suma sumarum klient zapłaci mniej odsetek, bo szybciej spłaci kredyt...To też jest jakieś rozwiązanie

Większym problemem w DB jest nowy, wyższy spread = 9,97% na CHF!

RobertS

dla przyszłych klientów Deutsche Ba nk