dla slabo kapujacych, tlumacze o co mi chodzi

Data: 2011-01-04 23:34:29
Autor: obserwator
dla slabo kapujacych, tlumacze o co mi chodzi

# Musimy wykończyć PiS. (2)
05-01-2011, 00:17:14

kolejny przyklad sposobu rozumowania boukuna

# Nie sądziłem, że mój wątek wywoła taki masowy odzew.. (9)
05-01-2011, 00:10:52

 rekacja na podpuszczalski tekst tzva.

# Precz z opozycją! (3)
05-01-2011, 00:06:04

reakcja boukuna na satyryczny, napisany z przymrozeniem oka, tekst:)))

# Czy Rydzyk to zyd ?

 Rewelka, brakuje jeszcze dyskusji o napletkach, penisie i cycach i moherach:)))
 --

dla slabo kapujacych, tlumacze o co mi chodzi