dla starych wyjadaczy

Data: 2009-05-25 23:09:49
Autor: All
dla starych wyjadaczy

"Bogdan" w news:jcgj4dxaz76n$.ud1wa9iyvtnv$.dlg40tude.net...
/.../

Teraz potrzebowalbym cos w stylu
70% szosa i 30% drogi nie utwardzone, lesne i piasek. /.../
Mam 170cm i 78kg moze cos pomoze w wyborze.
Z gory dzieki Bogdan

Hej!
Za wyjadacza się nie mam, jednak doświadczeniem się podzielę -
tym bardziej, że widzę już podobne sugestie innych.
Dwa lata szukałem czegoś dla siebie (po bardzo dawnych
doświadczeniach z SHL i MZ). Zacząłem więc od testów GS 650
jako faworyta. Potem był Transalp, Honda Shadow, Yamaha Virago,
a także sprzęty "leśne", jak KLX, KLR 250.
W końcu trafiłem na KLE 500 i ... na tym stanęło!:)

Maszyna ma parametry niemal identyczne jak Dakar GS 650.
Nieco mniej elastyczny silnik, ale za to zdecydowanie tańsza
eksploatacja (spalanie 4,2/100). Zachowuje siÄ™ przyzwoicie
zarówno na asfaltach jak i na szutrach.
Uważam, że w większości przypadków markę popsuło jej
idiotyczne, szczeniackie malowanie. Jednak zdarzajÄ… siÄ™ egzemplarze
przyzwoite, całkiem estetyczne. O awaryjności nie mówię nic -
dotychczas wszystko jest bez zarzutu (8 kkm).

--
All
KLE500 (Klara)

dla starych wyjadaczy