dla tych co już słyszą dwumasę...

Data: 2012-04-24 21:08:29
Autor: Marek Dyjor
dla tych co już słyszą dwumasę...
Lukasz wrote:
Witam,
Od jakiegoś czasu mechanicy mówili że w moim 2.0 TDI słyszą dwumasę -
objawiało się to ponoć tym że gaśnie nierówno, a to pierwsze oznaki
jej zużycia. Spodziewałem się że tak może być i szykowałem na
wydatki, w końcu auto ma 240000km. Pewnego dnia coś pod maską zaczęło
robić tryryryryryryt, okazało się że zużyły się plastikowe! zębatki w
przepustnicy powietrza, tuż przy EGR (nie mają prawa się nie zużyć bo
sprężyna non stop stawia opór ruchowi zębatek). Wymieniłem
przepustnicę, przy okazji wyczyściłem EGR (dość spory nagar- też
niedługo mógłby przestać działać). Jak się okazało po naprawie- auto
gaśnie już równo, tak więc dwumasa automagicznie się naprawiła
Zaraz pewnie odezwie się 1000 ekspertów którzy na pewno od razu by
powiedzieli że to przepustnica powietrza, ja trafiłem do 3 mechaników
i każdy mówił że słychać u mnie dwumasę...

nie martw nic mnie mechanicy chcieli wymieniać rozrusznik bo palił sie co jakiś czas bezpiecznik a to był przedmuch na uszczelce w bloku. Dla ułtaiwenia w układzie chłodzenia było nadciśnienie.

Data: 2012-04-25 15:45:11
Autor: Ukaniu

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jn6tn7$289$1news.task.gda.pl...
> nie martw nic mnie mechanicy chcieli wymieniać rozrusznik bo palił sie > co
jakiś czas bezpiecznik a to był przedmuch na uszczelce w bloku. Dla ułtaiwenia w układzie chłodzenia było nadciśnienie.

Nadciśnienie to przeca dobrze, problem jak się pojawia CO2.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

dla tych co już słyszą dwumasę...