dla tych co uwierzyli ORANGE...

Data: 2009-04-15 13:25:38
Autor: Bebe
dla tych co uwierzyli ORANGE...

Użytkownik "uzytkownik" <bratekxxl@usungo2.pl> napisał w wiadomości news:gs3nh3$g5r$1nemesis.news.neostrada.pl...
oto słowa rzecznika TP na jego blogu.. Dedykuję je tym, którzy najpierw uwierzyli Pani Prezes, że nowa oferta na kartę będzie przed świętami, a później gdy się nie pojawiła dali wiarę owemu rzecznikowi i smsom rozsyłanym przez ORANGE, że nowa oferta wejdzie 16 kwietnia. Narzekajcie, trwajcie dalej i czekajcie:

"14 kwietnia 2009

Lepiej później, ale dobrze

Przecieki i spekulacje, które pojawiły na temat nowej oferty prepaid odsłaniały częściowo nad czym pracujemy. Data 16 kwietnia stała się magiczna. Niestety to nie ten termin, a nad ofertą dalej pracujemy. Lepiej zrobić coś później, ale dobrze. Właśnie dowiedziałem się, że pakiety, które miały być od jutra wyłączone na razie zostają. Na koniec proszę o jeszcze trochę cierpliwości, bo najważniejszy jest efekt końcowy. Spodziewam się, że zaraz wyleje się na mnie sporo krytyki i niezadowolenia, ale taki już smutny los rzecznika :-(

Wojciech Jabczyński w telekomunikacja | 74
Trackback:
http://blog.tp.pl/wojciechjabczynski/entry/lepiej_pozniej_ale_dobrze"

już widze jak pomarańczowe wieśniaki zacierają ręce bo w smsie pisalo że nowa ofertę poznasz w BOK - połączenie płatne :P

Data: 2009-04-15 14:31:30
Autor: Wojciech Nawara
Bebe pisze:

już widze jak pomarańczowe wieśniaki zacierają ręce bo w smsie pisalo że nowa ofertę poznasz w BOK - połączenie płatne :P

"Szczegóły na orange.pl i pod *500"

Pokażesz mi palcem ten płatny numer do BOK w powyższym zdaniu?

dla tych co uwierzyli ORANGE...