Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   dlaczego

dlaczego

Data: 2012-08-11 12:26:49
Autor: identyfikator: 20040501
dlaczego
macher się wziął i naprawił, nawet zasponsorował mi to co wcześniej złamał

Data: 2012-08-11 12:49:11
Autor: identyfikator: 20040501
dlaczego
swoją drogą ta pompka paliwa to jest nieźle powalona, wszystkie przewody elektryczne pływają w benzynie, ta metalizacja do wskaźnika poziomu paliwa pływa na żywo w benzynie, wszystkie iskrzące styki pływaja w benzynie, nic nie jest hermetyczne... ciekawa sprawa, wyląda na to, że jeżdżę na bombie...

Data: 2012-08-11 13:03:16
Autor:
dlaczego
begin identyfikator: 20040501
swoją drogą ta pompka paliwa to jest nieźle powalona, wszystkie przewody
elektryczne pływają w benzynie, ta metalizacja do wskaźnika poziomu
paliwa pływa na żywo w benzynie, wszystkie iskrzące styki pływaja w
benzynie, nic nie jest hermetyczne... ciekawa sprawa, wyląda na to, że
jeżdżę na bombie...

Też przeżyłem mały szok gdy pierwszy raz zobaczyłem moduł pompy paliwa. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-11 13:18:12
Autor: Tomasz Pyra
dlaczego
On Sat, 11 Aug 2012 12:49:11 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:

swoją drogą ta pompka paliwa to jest nieźle powalona, wszystkie przewody elektryczne pływają w benzynie, ta metalizacja do wskaźnika poziomu paliwa pływa na żywo w benzynie, wszystkie iskrzące styki pływaja w benzynie, nic nie jest hermetyczne... ciekawa sprawa, wyląda na to, że jeżdżę na bombie...

Nie ma obaw - nie ma tam iskrzących styków.

Wskaźnik poziomu paliwa zasilany jest bardzo małym prądem, a sama pompa
wewnątrz zbiornika podłączona jest na stałe - nic się tam nie rozłącza więc
i nie iskrzy. Przekaźnik jest na zewnątrz.

Data: 2012-08-11 14:36:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
dlaczego
Hello Tomasz,

Saturday, August 11, 2012, 1:18:12 PM, you wrote:

swoją drogą ta pompka paliwa to jest nieźle powalona, wszystkie przewody
elektryczne pływają w benzynie, ta metalizacja do wskaźnika poziomu paliwa pływa na żywo w benzynie, wszystkie iskrzące styki pływaja w benzynie, nic nie jest hermetyczne... ciekawa sprawa, wyląda na to, że jeżdżę na bombie...
Nie ma obaw - nie ma tam iskrzących styków.

Są :)

Wskaźnik poziomu paliwa zasilany jest bardzo małym prądem, a sama pompa
wewnątrz zbiornika podłączona jest na stałe - nic się tam nie rozłącza więc
i nie iskrzy. Przekaźnik jest na zewnątrz.

Ale komutator jest zanurzony bezposrednio w paliwie. I ma prawo
iskrzyć. --
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-08-11 19:58:43
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
dlaczego
W dniu 2012-08-11 12:49, identyfikator: 20040501 pisze:
swoją drogą ta pompka paliwa to jest nieźle powalona, wszystkie przewody
elektryczne pływają w benzynie, ta metalizacja do wskaźnika poziomu
paliwa pływa na żywo w benzynie, wszystkie iskrzące styki pływaja w
benzynie, nic nie jest hermetyczne... ciekawa sprawa, wyląda na to, że
jeżdżę na bombie...

Jak i jakieś kilkaset milionów innych użytkowników aut z elektryczną pompą paliwa w baku :) (większość benzynowych i część diesli).

A teraz wróć się do szkoły podstawowej (ty maturzysto giertychowski ;) ) i dowiedz się co jest potrzebne do wywołania zapłonu...
Podpowiadam:
Paliwo, Energia do zapłonu i ...

--
                      Wojciech Smagowicz

dlaczego

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona