dlaczego Andrzej Duda odpowiada jakiemu¶ trollowi

Data: 2017-07-25 07:45:28
Autor: boukun
dlaczego Andrzej Duda odpowiada jakiemu¶ trollowi
Prezydent do anonimowego internauty: wiem co robię
Od kiedy w Polsce rozpętała się awantura o ustawy dotycz±ce s±downictwa Prezydent Andrzej Duda, który jest bardzo aktywnym użytkownikiem Twittera i słynie z nocnych rozmów z Polakami zamilkł. Dzi¶ po zawetowaniu ustaw o SN i KRS pojawił się pierwszy od dwóch tygodni tweet PADa.

Prezydent RP odpowiedział na post jednego z anonimowych internautów: (... ) teraz wiem co robię. Zaufaj mimo wszystko, je¶li mogę prosić. Pozdrawiam!

Antyleft_ ?? @antyleft_

A propos. Panie @AndrzejDuda Pamięta Pan kto w kampanii całkowicie dobrowolnie przygotowywał dla Pana spoty? To nie był RAZ z Warzech±.

Andrzej Duda @AndrzejDuda

Wiem kto ale też teraz wiem co robię. Zaufaj mimo wszystko, je¶li mogę prosić. Pozdrawiam!
22:06 - 24 Jul 2017

Wokół tej wypowiedzi natychmiast rozwinęła sie dyskusja dlaczego Andrzej Duda odpowiada jakiemu¶ trollowi, jednak widać, że dzisiejsza decyzja prezydenta, choć nie u każdego cieszy się poparciem, to czę¶ć osób gotowych jest zaufać prezydentowi. "Troll" odpowiedział jednak, że jest wyborc± takim samym, jak każdy inny Polak.

Bogumiła Mirosławska @Filovera77

Ufamy, choć jest nam teraz ciężko zrozumieć. Ale być może my widzimy tylko spienione fale oceanu, a Pan Prezydent już horyzont.
22:15 - 24 Jul 2017

chor±ży Tadeusz @clodin56
W odpowiedzi do @airacobr i jeszcze 2 osób

powiem tak zawiodłem się.....ale PIS dalej popieram...obawiam się że tym vetem został ten układ zakonserwowany....zaczęła się równia pochyła

Radosław Olesiński @airacobr

Ja też miałem podobne wrażenie. Posłuchałem orędzia Pana Prezydenta i my¶lę że podj±ł słuszn±, choć trudn± decyzję. Będzie dobrze ?.
23:00 - 24 Jul 2017 ? Bochnia, Polska

https://wiadomosci.wp.pl/prezydent-do-anonimowego-internauty-wiem-co-robie-6147840375723649a?src01=6a4c8&src02=facebook_wiadomosci

Wierzymy
4h temu

Panie Prezydencie czekamy na nowa prawice. Wolna niezalezna Polska dbajaca o interes narodowy ale jednoczesnie kulturalna i szanujaca wszystkich swoich obywateli. Pan jest swietnym kandydatem na przywodce takiej partii. Nie ma na kogo glosowac. Za jakis czas mozna rozpisac nowe wybory.

Halo Makrela
5h temu

Andrzej, Niemcy piejo z zachwytu! Wiesz co to oznacza! Znasz historię i wiesz jakie zdanie o pochwałach Niemców miał Piłsudski! Lech Kaczyński w grobie się przewraca! I ten casus Romaszewskiej, masakra!

dlaczego Andrzej Duda odpowiada jakiemu¶ trollowi