dlaczego DB net jest taki gówniany

Data: 2010-10-29 00:14:59
Autor: Grzexs
dlaczego DB net jest taki gówniany
dlaczego Deutsche Bank "DB-net" jest taki gówniany?

Bo jest tani.

1. Jestem poza domem. Przelewu nie zrobię, bo nie mam ze sobą karty kodów.

Zrób sobie zdjęcie zdrapanej karty kodów i zaszyfruj gdzieś w komórce.

Miałem kiedyś jeszcze poza wymienionymi w pkt.3. konta w BGŻ/Integrum,
Fortis/epakiet, Gospodarczy Bank Wielkopolski, ING, Millenium,
Raiffeisen i coś jeszcze - kiedyś jednocześnie miałem 12 rachunków z
dostępem na www - ale takiego szajsu nieprzejrzystego jak DB to nie było
nigdzie.

A mnie najbardziej wkurza, że przelewy wewnętrzne chodzą "w godzinach pracy banku", do reszty z biedą można się przyzwyczaić.

--
Grzexs

Data: 2010-10-29 11:18:05
Autor: Czesuaw P.
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gaXzeta.pXl> napisał w wiadomości news:iacsl1$h9a$1inews.gazeta.pl...

Zrób sobie zdjęcie zdrapanej karty kodów i zaszyfruj gdzieś w komórce.

B. dobry pomysł. Dotąd ratowałem się przelewając z innych banków, ale pomyślę nad tą fotką.

A mnie najbardziej wkurza, że przelewy wewnętrzne chodzą "w godzinach pracy banku"

Czyli kolejna wada na tle innych banków. Ja tego nie zauważyłem, nie musiałem dotąd przelewać z Db do Db.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!