dlaczego DB net jest taki gówniany

Data: 2010-10-29 00:29:36
Autor: Krzysztof
dlaczego DB net jest taki gówniany

"Czesuaw P." <czechu.p@op.pl> wrote in message news:iacrip$ehl$1news.onet.pl...
dlaczego Deutsche Bank "DB-net" jest taki gówniany?

1. Jestem poza domem. Przelewu nie zrobię, bo nie mam ze sobą karty kodów.

Podobny system autoryzacji ma Getin24, mozna to przezyc. Najwieksza bolaczka jest to, ze ten bank on-line dziala, jak sa w nim pracownicy, pozniej nie chodza przelewy wewnetrzne. Dla mie DBnet to taka darmowa 'wyplacarka' z bankomatow i agencji PKOBP. Do niczego wiecej sie nie nadaje ze wzgledu na swoj system on-line jak i na dosyc slaba oferte depozytowa. Generalnie nie narzekam, bo wiedzialem do czego zakladam DBnet i nie oczekuje po nim zbyt wiele.

Data: 2010-10-29 11:21:48
Autor: Czesuaw P.
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iactgl$2l7m$1news2.ipartners.pl...

Dla mie DBnet to taka darmowa 'wyplacarka' z bankomatow i agencji PKOBP. Do niczego wiecej sie nie nadaje

I tylko po to go pozostawię.
Kiedyś w tym samym celu miałem e-pakiet Fortisa.
Drugi bank jaki teraz używam "do bankomatów" to CITI, gdzie też mam wszystkie bankomaty za darmo, prowadzenie za 0 i karte płaską za 0.

Pierwszy bank jaki używałem "do bankomatów" to był VW, niestety tak wadą była konieczność wypłaty 400pln by było za 0 prowizji, jak i później wprowadzona opłata 5pln za miesiąc.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!