dlaczego DB net jest taki gówniany

Data: 2010-10-29 06:41:02
Autor: xbartx
dlaczego DB net jest taki gówniany
Dnia Thu, 28 Oct 2010 23:56:44 +0200, Czesuaw P. napisał(a):

1. Jestem poza domem. Przelewu nie zrobiÄ™, bo nie mam ze sobÄ… karty
kodów. Kto to wymyślił? Wybaczę kody Inteligo, bo Inteligo działa i
wymyslone zostało lat temu chyba 8 (albo i 10?). Ale DB-net ktoś
wymyślał niedawno. I takiego gniota zrobił?

Jak to mówi powiedzonko "Widziały gały co brały". Nie pasuje Ci to zmień bank. Było już nie raz na grupie, że karta kodów jest w wielu przypadkach o wiele lepsza od kodów sms. Szczególnie ta w dbnet, która kody wykorzystuje wielokrotnie i może posłużyć dłużej.

2. Fajne te kody. W kółko wklepuję te same, ta sama geni(t)alna karta. W
Inteligo kody są naprawdę jednorazowe, i dostanę nowe. Tak też było w
mBanku, też były jednorazowe. I w BGŻcie. A tu takie plstikowe guano.

Nie zauważyłeś, że kody nawet te same pojawiają się w różnych kombinacjach? Tak ciężko jest chwile pomyśleć i przestać marudzić.

3. Strona www jako zakładka w przeglądarce. (...)

Po co te bezsensowne żale. Zamknij przeglądarkę i tyle, jeżeli wszystko zrobiłeś, co za różnica jak się wylogujesz?

4. Intuicyjność i przejrzystość DB - na tle wyżej wymienionych przeze
mnie - dno, kupa! (...)

Patrz pkt. 1 - masz demo na stronie czy może ipod był ważniejszy he he.

Reasumując masz trochę pretensje do garbatego, że ma plecy krzywe.

--
xbartx

Data: 2010-10-29 11:15:32
Autor: Czesuaw P.
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:iadq9u$sn0$1inews.gazeta.pl...

Nie zauważyłeś, że kody nawet te same pojawiają się w różnych
kombinacjach? Tak ciężko jest chwile pomyśleć i przestać marudzić.

Zauważyłem. Po co ta niegrzeczna sugestia z niemyśleniem?
Tak czy tak  wklepujÄ™ wciąż te same kody od poczÄ…tku używania Db.

Po co te bezsensowne żale. Zamknij przeglądarkę i tyle, jeżeli wszystko
zrobiłeś, co za różnica jak się wylogujesz?

Bezsensownie się czepiasz. Przeczytaj o czym piszę - to nie żale tylko opisuję, że DB coś robi (ściąga? wysyła? po co?) zamiast zamknąć się jak KAŻDY inny bank.
To nie są "bezsensowne żale" tylko ocena banku dostępnego na www na tle innych banków, których mam/miałem wiele.
Bezsensowne są twoje zaczepki, liczne w poście.

A nawet jeśli DB otworzyć w osobnej przeglądarce, to zachowuje się ta aplikacja tak samo jak jedna z kart - wylogowuję i zamykam - i dupa, przeglądarka wisi, nie wiadomo po co, nawet przez minutę.

Patrz pkt. 1 - masz demo na stronie czy może ipod był ważniejszy he he.

Nie wiem o co chodzi z tym ipodem. Ale rozumiem że musisz wylać trochę jadu. Niech ci będzie. Pisz dalej.

Reasumując masz trochę pretensje do garbatego, że ma plecy krzywe.

Reasumując: nie odróżnasz oceny/porównania - co czynię, od pretensji - którą widzi twoja wyobraźnia.

DodajÄ™ punkt oceny DB:

5. Zabezpieczenie wejścia - rewelacyjne - aż 6 cyfr.
Inne banki: hasła literowo-znakowo-cyfrowe, ośmioznakowe lub dowolnej długości, można stosować małe/wielkie litery (tylko Lukasowi to bez znaczenia), w wielu bankach stosowane maskowanie.
A DB: tylko 6 i tylko cyferek.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrÄ™.
ProszÄ™ o wsparcie

Żadam ochrony BOR!

Data: 2010-10-29 09:33:42
Autor: xbartx
dlaczego DB net jest taki gówniany
Dnia Fri, 29 Oct 2010 11:15:32 +0200, Czesuaw P. napisał(a):

Zauważyłem. Po co ta niegrzeczna sugestia z niemyśleniem? Tak czy tak wklepuję wciąż te same kody od początku używania Db.

Ale zauważyłeś, że wklepujesz je w różnych kombinacjach?

Bezsensownie się czepiasz. Przeczytaj o czym piszę - to nie żale tylko
opisuję, że DB coś robi (ściąga? wysyła? po co?) zamiast zamknąć się jak
KAŻDY inny bank.(...)

Dalej twierdzę, że to są bezsensowne żale. Masz pojęcie od ilu rzeczy może zależeć, to Twoje "powolne wylogowanie"?
Dla kontrastu u mnie, co właśnie sprawdziłem, wylogowanie trwa dosłownie sekundę pod przeglądarką Chromium w Ubuntu. To co mam napisać, że DBnet jest najlepsze, bo najszybciej wylogowuje?

ResztÄ™ pominÄ™, bo mi szkoda czasu. Z mojej strony EOT.

--
xbartx

Data: 2010-10-29 11:56:11
Autor: Czesuaw P.
dlaczego DB net jest taki gówniany
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:iae4dm$s9k$3inews.gazeta.pl...

Zauważyłem. /.../

Ale zauważyłeś, że wklepujesz je w różnych kombinacjach?

Przecież odpowiedziałem.

A w innym banku: CITI. Troche opsiu najpierw:
Wszystkie banki, a ściślej ich strony logowań mam w ulubionych - klikam jedną strzałkę w IE, i otwierają się w zakładkach wszystkie banki w których mam konta, okienka do wklepywania identyfiktora i hasła. Tak mi wygodniej, tak szybciej.

CITI - na plus dla nich - jako jedyny bank pozwala (odhaczenie) na zapamiętanie w przeglądarce nazwy użytkownika.(Załóżmy, że dbam o komputer i jest to bezpieczne - tego nie dyskutujmy)
mBank, Lukas, OpenF., DB na to nie pozwalają. Inteligo - kiedyś tak, ale to była starsza wersja IE, tam nawet haslo można bylo zapamitać ;)

Ale teraz wada - na minus - nie wiem z czego to wynika: w tejże zakładce CITI, z zapamiętanym identyfikatorem, gdy już wpiszę hasło i kliknę zaloguj, to ABSOLUTNIE ZAWSZE pojawia się strona z komunikatem "sesja wygasła, zaloguj się ponownie". Tym samym wyżej wymieniony plus dla CITI idzie do kosza, bo ZAWSZE do tego banku muszę logować się dwa razy, żeby raz wejść.
Ma ktoś pomysł, jak to poprawić?

Data: 2010-10-29 17:19:52
Autor: Borys Pogore³o
dlaczego DB net jest taki gówniany
Dnia Fri, 29 Oct 2010 11:56:11 +0200, Czesuaw P. napisa³(a):

mBank, Lukas, OpenF., DB na to nie pozwalaj±. Inteligo - kiedy¶ tak, ale to by³a starsza wersja IE, tam nawet haslo mo¿na bylo zapamitaæ ;)

 Firefox + Annoyance Remover. Dzia³a nawet na gówniany DBnet jak siê chwilê
poklepie enter.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl